۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 12371
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
  • ارسال توسط :
برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

ویژه برنامه «نسل آفتاب»با حضور حجت الاسلام تلخابی به روی آنتن سیما می رود.

همزمان با سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خرداد، شبکه قزوین ویژه برنامه های متنوعی را برای پخش از شبکه‌ استانی در نظر گرفته است.
حسن اکبری ،مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان خبر فوق گفت: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «نسل آفتاب» به مدت ۶۰ دقیقه طی دوشب حدود ساعت ۲۱ همراه مخاطبان خواهد بود. این برنامه فردا سه شنبه با حضور حجت الاسلام تلخابی به گفتگو درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی خواهد پرداخت.

این برنامه چهارشنبه شب نیز با حضور آیت الله اسلامی به مسائلی همچون: قیام ۱۵خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیرات این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها پرداخته می‌شود.
وی افزود: رادیو قزوین هم با برنامه «امام دل ها» و «قیام جاویدان» بعدازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت ۷۵ دقیقه با محوریت بررسی شخصیت سیاسی و مذهبی امام خمینی (ره) و همچنین ارتباط عمیق بین ایشان و مردم و نگاه به نیمه خرداد به عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می رود.
اکبری اظهار داشت: همچنین بخش‌هایی از برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگومحور، صبحگاهی و شبانگاهی سیما و صدا هم همچون: «تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر» و «در مسیر بندگی» به این دو مناسبت اختصاص می‎یابد.
معاونت فضای مجازی با بارگذاری محتوای مناسب تولیدات در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمامی بسترهای فضای مجازی، پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد در صورت امکان از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین به صورت زنده و همچنین فضاسازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز در وبسایت و پیام رسان ها با ترند هشتک های همچون: #امامراحل #روحالله #قیام۱۵خرداد و … به این مناسبت می پردازد.