۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » خدمات اجتماعی » رادیو و تلویزیون » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 11776
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
  • ارسال توسط :
برنامه های شبکه قزوین با موضوع «کمک های مومنانه»
برنامه های شبکه قزوین با موضوع «کمک های مومنانه»

برنامه های شبکه قزوین با موضوع «کمک های مومنانه»

شبکه قزوین در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان جامعه اقدام به تولید و پخش برنامه با همین موضوع نمود.

شبکه قزوین در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در جامعه اقدام به تولید و پخش برنامه با همین موضوع نمود.

روابط عمومی مرکز قزوین خبر ضرب‌وشتم خبرنگار صدا و سیما را تائید ...

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ؛ سیمای مرکز قزوین با دعوت از میهمان، پخش گزارش و بخش های کوتاه تصویری در برنامه های: بوی عیدی(ویژه برنامه نوروز)، شمیم سحر(ویژه برنامه سحر)، نفس ماه(ویژه برنامه افطار)، تا آسمان(ویژه برنامه اذانگاهی) به موضوع «کمک مومنانه» پرداخته است. همچنین پخش زنده توزیع ۳۰۰ محموله جهیزیه به طور همزمان از شبکه دو سیما و شبکه شما، تولید و پخش مستند گزارشی زلال خدمت در خصوص فعالیت جهادی روحانیون برای مقابله با ویروس کرونا، بخش تولیدی دوربین من!رسانه من! با دریافت تصاویر موبایلی از مردم، پخش گزارش از گروه های جهادی بهداشت و پخش ۵۰ مورد زیرنویس تلویزیونی بخشی از برنامه های سیمای مرکز قزوین در این حوزه است.

حسن اکبری افزود: رادیو قزوین هم در برنامه «زندگی سلام» ضمن گفتگوی تلفنی با مطلعین و مسئولین استان در خصوص ارائه اطلاعات مربوط به شیوه های همکاری مردم در پویش موج همدلی و رزمایش های کمک مومنانه و همچنین ارائه اطلاعات در خصوص میزان مشارکت مردم، برنامه «کلبه مهر» گفتگو با خیرینی که در پویش موج همدلی و کمک مومنانه ، پیشتاز هستند، اختصاص متن برنامه با موضوع کمک مومنانه،

پخش آنونس های ترغیبی برای مشارکت مردم، برنامه «در مسیر بندگی» پخش آیتم کارشناسی با موضوع کمک مومنانه ، آثار اجتماعی و اخروی آن و شیوه های صحیح کمک مومنانه و تهیه «پی اس ای» با موضوع کمک مومنانه و توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه به این مهم پرداخته است

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونت خبر نیز با بارگذاری اخبار کمک مومنانه در خبرگزاری،یک عنوان گزارش مکتوب، بارگذاری خبر،عکس،فیلم و گزارش در کانال سروش و تلگرام، پخش گفتگوی ویژه خبری، پخش گفتگو خبر۲۰ با موضوع رزمایش کمک های مومنانه، تولید و پخش اخبار رادیویی و تلویزیونی با همین موضوع فعالیت نموده است.

معاونت فضای مجازی هم با ساخت و انتشار موشن گرافیک توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، پخش و انتشار مستند اردوهای جهادی به مناطق محروم، انتشار پوستر پویش کمک مومنانه، پوستر رزمایش مواسات، پوستر پویش یه لقمه مهربانی، تولید پادکست گزارش خبری پیرامون مواسات و همدلی و انتشار عکس نوشت کمک مومنانه به این رزمایش پرداخت.