۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 34226
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
  • ارسال توسط :
برنامه های سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال تشریح شد
برنامه های سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال تشریح شد

برنامه های سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال تشریح شد

کتاب زندگی نامه شهید الیاس چگینی دوشنبه هفته آینده رونمایی می شود.

وقایع خبری: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، کمک به دانش آموزان نیازمند و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله برنامه های سپاه در ایام الله دهه مبارک فجر است.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان در جلسه تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در این ایام دانش آموزان از مناطق دفاع مقدس بازدید می کنند و زنگ انقلاب در مدارس نواخته می شود.

وی افزود: ۳۵ هزار مخاطب دانش آموز برای سفر راهیان نور وجود دارد و کسانی هم که قصد دارند خانوادگی به راهیان نور اعزام شوند برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

سردار رفیعی آتانی همچنین افزود: در این ایام سه هزار بسته انواع کمکهای معیشتی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع و جشن تکلیف دختران و پسران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقه رالی در مسیر راهیان نور طراحی شده است.

فرمانده سپاه استان اظهار داشت: مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیجیان از دیروز آغاز شده و ۲۵۰ شرکت کننده در این دوره از رقابتها راه پیدا کردند .

سردار رفیعی آتانی با تاکید بر استفاده از زبان هنر در بیان ظرفیتهای معنوی استان از اینکه سوژه های قزوین در بحث دفاع مقدس کمتر دیده می شود انتقاد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن با حماقت سپاه را در لیست سیاه خود قرار داده است گفت: کسانی که  ما را تحریم می کنند به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان می شوند.

در این جلسه گفته شد، کتاب زندگی نامه شهید الیاس چگینی دوشنبه هفته آینده رونمایی می شود.