۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 7733
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
  • ارسال توسط :
برنامه های دهه مبارک فجر مبتنی بر شهید و شهادت طلبی باشد
برنامه های دهه مبارک فجر مبتنی بر شهید و شهادت طلبی باشد

برنامه های دهه مبارک فجر مبتنی بر شهید و شهادت طلبی باشد

وظیفه و رسالت اصلی ما بایستی نسبت به انقلاب و خون شهدا به درستی انجام شود .

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت : روح و سرلوحه برنامه های ایام ا.. دهه مبارک فجر بایستی مبتنی بر  شهید و شهادت طلبی باشد .

به گزارش” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین غلامحسن شهسواری در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام بهادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و  سایر اعضای کمیته برگزار شد با بیان این مطلب افزود : وظیفه و رسالت اصلی ما بایستی نسبت به انقلاب و خون شهدا به درستی انجام شود .

وی اظهار داشت : امروز بعد از ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  ؛ علیرغم فتنه هایی که دشمن علیه این نظام انجام داده و می دهند تاب و تحمل رشد و تعالی شعارهای محوری انقلاب اسلامی را ندارد .

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد : جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی می تواند رشد و تعالی انقلاب را به همگان و مردم نشان دهد و بایستی برکات  و ارزشهای انقلاب  برای نسل جوان تبیین شود .

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امسال دهه فجر تفاوت زیادی با سالهای گذشته دارد گفت : سال گذشته در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داشتیم و اقدامات ارزشمندی نیز انجام شد اما امسال به تعبیر مقام معظم رهبری ایام ا… های گذشته ای را پشت سر گذاشتیم و دشمن در این عرضه ورود پیدا کرد و جنگ رسانه ای عظیمی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت.

حجت الاسلام شهسواری به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت : البته مردم با حضور گسترده و بی نظیر خود در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی عظمت و شکوه بزرگی خلق کردند و به همگان نشان دادند که علیرغم مشکلات و فتنه ها در کشور پای این انقلاب هستند و هر جایی که حس کنند حضورشان ضروری است حتی زودتر از مسئولین پا به عرصه می گذارند .

وی تاکید کرد : امسال ما در اولین سال صدور گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و روح قالب بیانیه دوم مقام معظم رهبری ؛ استقلال ، آزادی و روح استکبار ستیزی می باشد و یقینا در ایام ا… دهه مبارک فجر نیز باید روح برنامه ها در همین راستا باشد .وی بر لزوم اهمیت انسجام و اتحاد داخلی مردم و همچنین اتحاد ملت های اسلامی دیگر نیز تاکید کرد .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه گفت : رشادت و دلیری های مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای آن باید برای نسل جوان بخوبی تبیین شود .

حجت الاسلام بهادری افزود : جشن ها و برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر بایستی به خوبی در مناطق روستایی و عشایری برگزار شود و همگان در این برنامه ها مشارکت داشته باشند .

وی ؛ برگزاری مسابقات قرآنی روستایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم در بین جوامع روستایی و عشایری ، برگزاری نشست های بصیرتی ، غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با خانم معظم شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس روستایی و افتتاح طرح های عمرانی بخش کشاورزی را از اهم برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر برشمرد .