۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28610
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
  • ارسال توسط :
برنامه های اداره کل اوقاف استان قزوین در دهه فجر اعلام شد
برنامه های اداره کل اوقاف استان قزوین در دهه فجر اعلام شد

برنامه های اداره کل اوقاف استان قزوین در دهه فجر اعلام شد

به مناسبت دهه فجر ۱۰ فیلم سینمای با موضوع انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه اکران می‌شود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر بر اساس فرامین رهبری با محوریت جهاد تبیین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی با بیان خبر فوق به “وقایع خبری” گفت: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون لازم است که دستاوردهای انقلاب به خوبی تببین شود تا به دور از همه کاستی‌ها و تنگناهای اقتصادی به همه ثابت کنیم که بعد از گذشت سال‌ها چگونه به نقطه رشد و توسعه رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در اوقاف قزوین تدارک دیده شده است، گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند تا گرمابخش فضای معنوی و یادآوری مجاهدت‌های امام راحل (ره) بیش از پیش جلوه کند.
حجت الاسلام مجیدی در تشریح برنامه‌های اوقاف قزوین اظهار داشت: کاروان قرآنی انقلاب که در شهرها، روستاها و مرکز استان با قاریان برجسته کشوری راه‌اندازی می‌شود و در کنار آن ها از حضور اساتید ممتاز استان نیز استفاده خواهیم کرد.
این مسؤول ادامه داد: برپایی نشست‌ها و همایش‌ها با موضوع سبک زندگی قرآنی با حضور امین محمدپور حافظ قرآن و نهج البلاغه، برگزاری همایش جامع قرآنی استان و تجلیل از پیکسوتان این عرصه، دعوت از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب جهت ذکر خاطرات دوران ستم شاهی، فضاسازی بقاع متبرکه، قبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل قرآنی، اعزام مبلغ برای ترویج فرمایش امام خمینی به شکل حضوری و مجازی از دیگر برنامه‌های اوقاف قزوین است.
حجت الاسلام مجیدی در خصوص برگزاری بزرگ انقلاب بیان داشت: این برنامه در بقاع متبرکه شهرستان‌ها اجرایی می‌شود، اما برنامه شاخص در بقاع متبرکه امامزاده حسین (ع) بوده که با سخنرانی سردار پاسدار آبنوش همراه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین به اکران فیلم‌های با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۰ فیلم سینمای با موضوع انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه اکران می‌شود تا عموم شهروندان بتوانند به تماشای آن بنشینند.