۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 8762
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
  • ارسال توسط :
برنامه “اتفاق” و  “عصرجدید” به آنتن شبکه۳اضافه خواهند شد
برنامه “اتفاق” و  “عصرجدید” به آنتن شبکه۳اضافه خواهند شد

برنامه “اتفاق” و “عصرجدید” به آنتن شبکه۳اضافه خواهند شد

سریال 90 شبی "نیوجرسی" به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی پخش خواهدشد

مدیر شبکه ۳ سیما با اشاره به سریال‌های جدید در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ از بازگشت تلویزیون به سریال‌های ۹۰ شبی با سیدجواد رضویان، “دوپینگ”، سریال جدید تاریخی و پخش فصل دوم “عصر جدید” و شروع “اتفاق” رضا رشیدپور خبر داد.

تلویزیون در شبکه ۱ با “پایتخت” و شبکه ۲ با “کامیون” به استقبال بهار می‌رود و “دوپینگ” رضا مقصودی با بازیگران صاحب‌نام ۳۰ قسمت ویژه‌شان را از ایام نوروز آغاز می‌کنند. علی فروغی مدیر شبکه ۳ سیما در تشریح سریال‌های ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹، گفت: در حوزه سریال‌سازی می‌توان گفت که سریال‌های نیمه سال آینده به گونه‌ای کنار هم قرار گرفته که سهم کارهای کمدی و شیرین روی آنتن افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. از جمله آن می‌توان به سریال ۳۰ قسمتی “دوپینگ” رضا مقصودی اشاره کرد. 

فروغی با اشاره به بازگشت جواد رضویان به تلویزیون با سریالی ۹۰ قسمتی، گفت: سریال ۹۰ شبی با نام موقت “نیوجرسی” به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که بعد از مدت ها قرار است خلأ سریال‌های ۹۰ شبی کمدی را پر کند. همچنین سریال ۵۰ قسمتی “سرباز” به کارگردانی هادی مقدم‌دوست که امیدواریم یادآور خاطرات خوش همکاری‌های زوج مقدم‌دوست و نعمت‌الله در کارهای موفقی چون “وضعیت سفید” باشد، از جمله دیگر کارهای شاد کنداکتور سال بعد شبکه۳ است که مسائل جوانان و موضوع سربازی را محوریت خود قرار داده است.

وی با اشاره به سریال تاریخی شبکه ۳، گفت: سریال “زمین گرم” به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی “می‌جان” به کارگردانی خانم مرجان اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از دیگر تولیدات نمایشی شبکه۳ در سال آینده خواهد بود.

فروغی به شروع فصل جدید‌ “عصر جدید” و “اتفاق” رضا رشیدپور اشاره کرد و افزود: در حوزه برنامه‌های اجتماعی شبکه با شروع ماه رجب برنامه “اتفاق” و “عصرجدید” به آنتن شبکه اضافه خواهند شد. فصل دوم “عصر جدید” با توجه بیشتر به استعدادهای بومی و افزایش ارائه‌های علمی و  با حفظ استعدادهای ورزشی و هنری از شب میلاد امیرالمومنین(ع) روی آنتن می‌رود که با تلاش‌های احسان علیخانی و تیم تولید آن از جهت جذابیت‌های تولیدی ارتقاء قابل ملاحظه‌ای داشته است. برنامه “اتفاق” نیز تجربه جدیدی در برنامه‌سازی است. “اتفاق” با ارائه‌ تجربیات و اندوخته‌های علمی افراد و با اجرای جدیدی از رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان به زودی به آنتن شبکه اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تداوم برنامه‌های موفق شبکه یکی از سیاست‌های شبکه است و در همین راستا، تولید و پخش فصل جدید برنامه “میدون” که یکی از موفق‌ترین تجربیات رسانه در حوزه رونق تولید و کارآفرینی بود و باتوجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری تلاش شد سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای موفقیت این برنامه انجام پذیرد‌‌، همچنان ادامه خواهد داشت.

فروغی با اشاره به تغییرات در فصل جدید برنامه “اعجوبه‌ها”، گفت: برنامه “اعجوبه‌ها” با موضوع خانواده و جمعیت در فصل جدید با تغییراتی روی آنتن خواهد آمد.

مدیر شبکه ۳ سیما در خصوص برنامه جدیدی با نادر طالب‌زاده، خاطرنشان کرد: با نادر طالب‌زاده در زمینه تولید برنامه‌ای جدید توافق داشتیم و در حال جمع‌بندی سوژه‌ها و موضوعاتیم.