۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27857
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
  • ارسال توسط :
برف ویخبندان در راه استان قزوین
برف ویخبندان در راه استان قزوین

برف ویخبندان در راه استان قزوین

رانندگان حتماً خودرو‌های خود را به وسایل ایمنی مجهز نمایند.

وقایع خبری/ سازمان‌های هواشناسی و مدیریت بحران با صدور هشدار سطح نارنجی برای استان قزوین از پایان هفته‌ای پربارش در استان خبر دادند.

قدرت اله مهدیخانی، مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بنا بر هشدار نارنجی صادره از سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر جمعه بیست و ششم تا بامداد یکشنبه ۲۸ آذر ماه و سه شنبه ۳۰ آذر ماه، با ورود و گذر یک سامانه بارشی از سطح استان، شاهد بارش باران در تمامی مناطق استان و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه اوج فعالیت این سامانه در روز شنبه و سه شنبه خواهد بود خاطرنشان کرد: بر همین اساس، احتمال جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها، کولاک برف در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وجود دارد.

مهدیخانی تأکید کرد: مقتضی است هم استانی‌های محترم هشدار‌های صادره را جدی گرفته و از تردد بی مورد در جاده‌ها و مسیر‌های لغزنده و نیز صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان از هم استانی‌ها خواست حتماً خودرو‌های خود را به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، ضد یخ، پتو، لباس گرم و جیره خشک مجهز نمایند.

وی افزود: همشهریان علاوه بر این از ایمنی وسایل گرمایشی گاز سوز جهت جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اطمینان حاصل نمایند.