۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » خدمات اجتماعی » قزوین
  • شناسه : 359
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
  • ارسال توسط :
بررسی مشکلات مردم قزوین
بررسی مشکلات مردم قزوین

بررسی مشکلات مردم قزوین

مشکلات مردم قزوین در نشستی با حضور فرماندار این شهرستان مورد برررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، معصومه مرادیان پس از حضور در دفتر فرماندار شهرستان قزوین و مشاهده ملاقات مردمی بیان داشت: ضرورت تعمیر جاده منتهی به دریاچه اوان در منطقه الموت، مشکلات ساکنان اسماعیل آباد به علت نبود فاضلاب مناسب، کمبود آب در برخی از روستاهای طارم سفلی و نبود راه‌های مناسب روستایی در شیداصفهان از عمده مواردی بود که از سوی روستاییان مطرح شد.

وی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده در این ملاقات مردمی به تاکسیرانان شهر قزوین مربوط بود، که به علت حضور تاکسی‌های اینترنتی و مسافربران شخصی معیشت آنها با مشکلاتی مواجه شده و برخی نیز خواهان تسهیلات کم بهره بودند تا بتوانند خودروهای فرسوده را تعمیر و مورد بازسازی قرار دهند.

وی با بیان اینکه بررسی و حل این مشکلات در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت، اظهار داشت: ملاقات مردمی و چهره به چهره مسئولان به رفع هرچه سریع‌تر مشکلات کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شنیدن مشکلات مردم و اقدام برای رفع آن رضایت عمومی را افزایش می‌دهد، گفت: به طور حتم در ملاقات مردمی با مسئولان، سطح تعاملات و شناخت مشکلات از سوی مدیران افزایش یافته و راهکارهایی خارج از روند بروکراسی (کاغذ بازی) در دستور کار قرار می‌گیرد که همه اینجا منجر به افزایش رضایت عمومی خواهد شد.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین یادآور شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روزهایی که ملاقات مردمی صورت می‌گیرد، اهتمام داشته و در راستای حل هرچه سریع‌تر مشکلات اقدام کنند.