۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12496
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
  • ارسال توسط :
برخورد پژو پارس با پراید و کامیون حادثه ساز شد
برخورد پژو پارس با پراید و کامیون حادثه ساز شد

برخورد پژو پارس با پراید و کامیون حادثه ساز شد

به منظور رانندگی ایمن و بی خطر با صبر و شکیبایی رانندگی و از عجله و شتاب خودداری کنیم

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه کامیون و سواری پراید در محور” قزوین- همدان” و کشته و مجروح شدن ۲ تن در این سانحه رانندگی خبر داد .

سرهنگ “رحیم خامدی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی ” وقایع خبری “ در تشريح اين خبر گفت: ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبني بر يک مورد وقوع تصادف در کیلومتر ۱۲۰ محور قزوین – همدان بلافاصله عوامل انتظامی شهر “آوج” و پلیس راه برای بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین افزود: در بررسي به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه کامیون و سواری پراید برخورد که در این سانحه متاسفانه راننده خودرو پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و سرنشین کامیون مصدوم و به مراکز درمان اعزام شد.

وي بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه انحراف به چپ پژو پارس نسبت به سواری پراید و کامیون اعلام شد.

سرهنگ خامدی در پايان به رانندگان توصيه کرد: به منظور رانندگی ایمن و بی خطر، به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام و با صبر و شکیبایی رانندگی و از عجله و شتاب خودداری کنند.