۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بازار » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 8656
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
  • ارسال توسط :
برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با گرانفروشی تجهیزات پزشکی
برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با گرانفروشی تجهیزات پزشکی

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با گرانفروشی تجهیزات پزشکی

با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی و احتکار کالا به شدت برخورد می شود.

به گزارش وقایع خبری و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: با عنایت به گزارش های واصله در خصوص گرانفروشی و عدم عرضه ماسک و اقلام دارویی ، بهداشتی توسط تعدادی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی، طی هماهنگی های بعمل آمده با دستگاههای مرتبط، بازرسی از این مراکر صورت خواهد گرفت.

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با گرانفروشی تجهیزات پزشکی

وی افزود: مقرر شده گشت‌هایی مشترک متشکل از بازرسان دستگاههای مسوول از امروز بازرسی از همه داروخانه های استان را آغاز کرده و اگر تخلفی از داروخانه ها در زمینه گران فروشی و یا عدم عرضه اقلام دارویی و بهداشتی سر بزند به آنها تذکر داده شده و در صورت تکرار تخلف اشد مجازات برای واحد متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

محمدی ادامه داد: در گشت مشترک که با کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتناع از فروش ماسک و ژل شستشو نموده بود کشف و کلیه اقلام موجود توقیف و ضبط گردید ضمنا واحد صنفی متخلف نیز تعطیل و پرونده تخلف  جهت رسیدگی به شعبه مربوط ارجاع شد.

مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی عنوان کرد: نظارت‌های تعزیرات همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تشدید شده و در همین رابطه با هرگونه گران فروشی و تخلفات صنفی و احتکار کالا به شدت برخورد می شود.

وی در پایان یادآور شد: از همه مردم می خواهیم اگر انبار و یا مکان هایی را مورد شناسایی قرار دادند که محل دپو و جمع آوری غیرمجاز کالاست، موارد را برای رسیدگی اطلاع دهند.