۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 18562
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
  • ارسال توسط :
برجسته‌ترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص و ولایت مداری وی بود
برجسته‌ترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص و ولایت مداری وی بود

برجسته‌ترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص و ولایت مداری وی بود

ایشان با همه وجود شهادت در راه خدا را طلب می‌کرد.

وقایع خبری– فرمانده نیروی انتظامی گفت:​ جدای از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نظریه پزدار دفاع مقدس و دیلپمات قوی بین المللی بود، اخلاص و ولایت مداری برجسته‌ترین ویژگی او محسوب می‌شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم نکوداشت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی ناجا با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و گرامیداشت سالگرد ۹ دی روز بصیرت، افزود:​ شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال برای رضای خدا در جبهه‌های مختلف جنگید و افتخار جبهه مقاومت و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان بود.  

وی ادامه داد:​ باید مکتب شهید سلیمانی در همه مدارس و دانشگاه‌ها به تصویر کشیده شود تا نسل‌های آینده بدانند که چه کسانی را داشته اند.

فرمانده ناجا به روحیه شجاعت، دلاوری و فرماندهی میدان در شهید حاج قاسم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی جدای از نظریه پردازی و دیپلمات قوی بودن، اخلاص و ولایت پذیری او بود.

سردار اشتری گفت:​ در مراسمی که قرار بود فرماندهی کل قوا مدالی بر سینه شهید سلیمانی قرار دهند ایشان قبل از اینکه داخل مجلس بیایند حالت خاصی داشتند و بعد که با مقام معظم رهبری مواجه شدند و ایشان را بوسیدند با اشک و گریه از رهبر معظم انقلاب خواستند برای شهادت اش دعا کند و ایشان با همه وجود شهادت در راه خدا را طلب می‌کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها حضور داشت و شاید فقط فرماندهی معظم کل قوا از ماموریت‌ها و خدمات ایشان خبر داشتند و بسیاری از فرماندهان و مسئولان نمی‌دانستند ایشان چه کار‌های بزرگی کرده است و هیچ وقت به دنبال مطرح شدن نبود و هر جا نامی از او برده می‌شد، بر آشفته می‌شد.