۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فعالیتهای دینی » قزوین » مساجد
  • شناسه : 445
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
  • ارسال توسط :
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برجام اثر خوش باوری مسئولینی است
برجام اثر خوش باوری مسئولینی است
حجت الاسلام والمسلمین قابل :

برجام اثر خوش باوری مسئولینی است

برجام مانند درخت بی ثمره‌ای است که حتی از سایه اش هم نمی‌توان استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و شهادت شهید بهشتی و ٧٢ یاران ایشان گفت: این هفته فرصتی برای بازخوانی حقوق بشر آمریکایی است تا افشاگری کنیم که جنایات آمریکا از گذشته تا به امروز ادامه داشته است و مدعیان حقوق بشر همان کسانی هستند که به فرمانده نابودگر هواپیمای مسافربری مدال افتخار می‌دهند.

وی اضافه کرد : جنایات آمریکا فقط در ایران نیست و از روزی که وارد افغانستان شد تولید مواد مخدر در این کشور پنجاه برابر افزایش یافت و ما باید شهید دهیم تا با آن مبارزه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: سی سال است که مقام معظم رهبری با هدایت، نطقش و حکمتش دشمنان را به زانو در آورده است که این فرد را شما میخواهید تحریم کنید.

وی اضافه کرد: حقوق بشر آمریکایی هیچ حد و مرزی در جنایات خود ندارد و در شرایطی که به آوارگان فلسطینی اهمیت نمی‌دهد، اما اسرائیل غاصب را حمایت می‌کند.

امام جمعه موقت قزوین بابیان اینکه اروبایی‌ها در حال بازی کردن با برجام هستند، گفت: برجام اثر خوش باوری مسئولینی است که ضعف دینی داشتند و می‌گفتند که ما کار خود را بلدیم و چند سال برای آن تلاش کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: برجام مانند درخت بی ثمره‌ای است که حتی از سایه اش هم نمی‌توان استفاده کرد بلکه سایه اش هم شوم است.

وی اضافه کرد: در معامله قرن یک طرف ملتی مظلوم قرار دارد و برخی برای مردم فلسطین تصمیم می‌گیرند و یک طرف گاو‌های شیرده عرب هستند که لگدهایش برای ملل مسلمان و شیرهایش برای آمریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: توصیه ارزشمند رهبری به دستگاه قضائی این بود که در انتصابات دقت کنند و برخورد با عوامل مفسد جدی باشد هم در دستگاه قضا و هم در خارج از آن و با همین رویکرد از سوی جناب آقای رئیسی ۶۰ قاضی خاطی برکنار شده اند و این روند ادامه دارد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: شهدا شاگردان همین مکتب هستند.