۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 36777
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
  • ارسال توسط :
برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر در دیداری دوستانه
برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر در دیداری دوستانه

برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر در دیداری دوستانه

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و شمس آذر قزوین با پیروزی پر گل شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

نخستین دیدار دوستانه پیش‌فصل تیم فوتبال پر‌سپولیس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ماه در ورزشگاه کاظمی و مقابل تیم لیگ برتری شمس آذر قزوین آغاز شد.

پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم با هم درباره شرایط تیم‌های خود صحبت کردند.

پر‌سپولیس در نیمه نخست با این ترکیب وارد زمین شد: 

امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، علیرضا عنایت‌زاده، امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی (محمدحسین محمودی)

پر‌سپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ به گل نخست رسید. روی نفوذ خوب احمدی از سمت چپ و پاس رو به جلوی او در محوطه جریمه، عبدی در شش قدم با یک بغل پای دقیق گل نخست را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۴، ضربه بلند بازیکنان شمس آذر را مرتضی پورعلی‌گنجی با ضربه سری هدفمند دور کرد که همین توپ عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم گل دوم خودش و پر‌سپولیس را زد.

در دقیقه ۲۱، بار دیگر نفوذ احمدی از سمت چپ خطرساز شد و ارسال او به دست مدافع حریف خورد که داور این صحنه را هند تشخیص داد. امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۶، این بار امید عالیشاه از سمت چپ حرکت خوبی انجام داد و با ارسال توپ به محوطه جریمه صحنه‌ای شبیه گل اول خلق کرد. مهدی عبدی نیز دوباره قدر موقعیت را دانست و با گل کردن توپ خیلی زود هت‌تریک کرد.

در دقیقه ۳۳، پر‌سپولیس به گل پنجم رسید. نکته جالب شباهت این گل با گل‌های اول و چهارم بود که روی حرکت و پاس گل عالیشاه و تمام کنندگی عبدی درون دروازه حریف قرار گرفت تا عبدی ۴ گله شود.

نیمه نخست با همان پنج گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه ۵۰، حرکت عمقی عمری پشت خط دفاع حریف باعث شد او با دروازه‌بان شمس آذر تک به تک شود. عمری پس از رد شدن از گلر حریف پنالتی گرفت و ضربه پنالتی را این بار گولسیانی تبدیل به گل کرد تا بازی ۶ بر صفر شود. 

در دقیقه ۶۱، پاسکاری خوب سرخپوشان داخل محوطه جریمه حریف در نهایت با پاس رو به بیرون شهاب زاهدی به عمری ختم شد که او گل هفتم را با یک شوت محکم به ثمر رساند. 

در ادامه پر‌سپولیس چندین موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشت، اما بازی با همان نتیجه ۷ بر صفر تمام شد.