۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » همدان
  • شناسه : 23199
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
  • ارسال توسط :
برای شور انتخاباتی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم
برای شور انتخاباتی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم

برای شور انتخاباتی باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم

کاندیداهای انتخابات ۲۸ خرداد هم اکنون با برنامه‌های مختلف و متنوع در میدان حضور دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: برای تعیین سرنوشت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باید اقدامات لازم را پیش‌بینی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا شور انتخاباتی حاصل شود و خیر و صلاح مردم و مملکت با این حضور گسترده و پرشور رقم بخورد.
به‌گزارش “وقایع خبری” به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» روز گذشته در حاشیه افتتاح سایت‌های مخابراتی شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران درباره زیرساخت‌های لازم و برنامه تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی افزود: مصوبه پیشنهادی‌مان به ستاد ملی کرونا بزودی بیرون می‌آید، خبرهای خیلی خوبی در راه است. وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ۲۸ خرداد هم اکنون با برنامه‌های مختلف و متنوع در میدان حضور دارند و ایده‌ها، برنامه‌ها و تیم‌های اجرایی را در زمان باقیمانده اعلام می‌کنند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: فکر نمی‌کنم حتی یک نفر از مردم ایران بخواهد در رقم زدن سرنوشت خودشان در انتخابات پیش‌رو، عنصر غایبی باشد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه باید برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و برای اینکه مردم بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند، تلاش کنیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم انتخاب می‌کنند که می‌خواهند زنده بمانند یا به حداقل‌ها کفایت کنند یا می‌خواهند زندگی و طلب حداکثری کنند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به تلاش‌های انجام شده در سه ماهه اخیر و سفر اسفندماه خود به همدان برای اتمام پروژه‌های در دست اجرای این استان اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها پوشش شبکه ملی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان هم اکنون به ۹۸ درصد رسیده است و هشت سایت مخابراتی دیگر در دست بهسازی است و بزودی وارد مدار می‌شود.

آذری جهرمی اظهار داشت: یک ماه آینده هشت سایت مخابراتی استان همدان وارد مدار می‌شود و صد درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی متصل خواهند شد. وی گفت: در کشور هم اقدامات با جدیت پیش می‌رود و عقب‌مانده‌ترین پروژه ما در استان سیستان و بلوچستان است که به‌دلیل مشکلاتی که در تأمین تجهیزات برای ما به‌وجود آمد، ۴۵ روز در اجرای این طرح تأخیر داریم. وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ روستا از سه هزار و ۷۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان باقی مانده بود که تقریباً ۴۰۰ روستای آن به شبکه ملی متصل شد و ۸۰۰ روستا باقی مانده است که تا پایان دولت به شبکه ملی متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه این پروژه‌ها به اتمام برسد که با توجه به مشکلات پیش آمده در تأمین تجهیزات، اقدامات بجد پیش می‌رود و طبق قولی که به مردم داده‌ایم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و به اهداف‌مان در این حوزه می‌رسیم. گفتنی است با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۴ سایت مخابراتی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید که ۴۷ روستای این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.  

در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان همدان، از طرح‌های ساخت، راه‌اندازی و ارتقای ۱۶۴ ایستگاه فرستنده – گیرنده تلفن همراه (بی.تی.اس) در استان بهره‌برداری می‌شود.