۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » کرمان
  • شناسه : 39493
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
  • ارسال توسط :
برای سه متجاوز به عنف حکم در کرمان حکم اعدام صادر شد
برای سه متجاوز به عنف حکم در کرمان حکم اعدام صادر شد

برای سه متجاوز به عنف حکم در کرمان حکم اعدام صادر شد

بلافاصله احکام بعد از تأیید در دیوان‌عالی کشور اجرا خواهد شد.

سه مأمور قلابی که در جاده هفت‌باغ کرمان اقدام به آدم‌ربایی، سرقت، تعرض و تجاوز می‌کردند از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری‌یک استان کرمان به اعدام محکوم شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری کرمان با بیان اینکه این حکم قطعی نیست و در دیوان‌عالی کشور قابل
فرجام خواهی است افزود: پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال‌جاری در جاده هفت‌باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت. پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور آن شناسایی و در عملیات هم‌زمان تمامی عوامل این اقدام غیرانسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.
 حمیدی در مورد شیوه کار اعضای این باند توضیح داد: اعضای باند سوژه‌های خود را از بین زوج‌های جوان در اماکن خلوت جاده هفت‌باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند و سپس با یک دستگاه خودرو ۴۰۵، خودروی آنها را متوقف و با معرفی خود به‌عنوان مأمور با تهدید اقدام به آدم‌ربایی، تعرض، تجاوز به عنف و درنهایت سرقت طلا و اشیای گرانقیمت می‌کردند.
 وی با بیان اینکه دادگستری استان کرمان در راستای دفاع از حقوق مردم و مبارزه قاطع و قانونی با جرایم خشن در کمتر از چهار ماه به این پرونده رسیدگی کرده است، اعلام کرد: دادگاه پرونده را بر اساس شواهد، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای سه متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شد.
 رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه محکومان این پرونده در زندان به‌سر می‌برند، گفت: بلافاصله احکام بعد از تأیید در دیوان‌عالی کشور اجرا خواهد شد.
 حمیدی هشدار داد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی و غیرانسانی را در سر می‌پرورانند، بدانند که قوه قضائیه قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد و مجازات آنان سریع، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.