۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » جامعه
  • شناسه : 3790
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
  • ارسال توسط :
برای ساختن کشوری آباد، نیاز به همدلی و وفاق داریم
برای ساختن کشوری آباد، نیاز به همدلی و وفاق داریم

برای ساختن کشوری آباد، نیاز به همدلی و وفاق داریم

خوشحالم با امام جمعه‌ای کار می‌کنم که مورد وثوق و احترام مردم است.

استاندار جدید قزوین گفت: مدیران ما باید ریسک پذیر باشند و با جرات و جسارت و البته پاکدستی بتوانند دست به کار‌های بزرگ بزنند.

استاندار جدید قزوین در اولین دیدار رسمی خود با آیت الله عابدینی ، نماینده ولی فقیه در استان، هدف اصلی استانداری را جلب رضایت الهی و مردم دانست و افزود: برای نیل به این هدف با تلاش وافر و خدمت گزاری شبانه روزی می‌توانیم ذهنیت خوبی از مسئولان برای مردم ایجاد کنیم.
جمالی پور تأکید کرد: مدیران باید ضمن توجه به رعایت قانون و پاکدستی، برای انجام بهتر امور و خدمت رسانی بیشتر به مردم ریسک پذیر و خلاق باشند.
وی با بیان اینکه بدون در نظر گرفتن سلایق و گرایش حزبی افراد از همه نیرو‌های انسانی شایسته، توانمند و معتقد به دولت بهره خواهیم گرفت، تصریح کرد: برای ساختن کشوری آباد، نیاز به همدلی و وفاق داریم و با مشارکت جمعی می‌توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز باشیم و برای خودمان عاقبت به خیری به همراه بیاوریم.
وی افزود: فرصت بسیار محدود است، ولی در این فرصت کم می‌توان تاریخ ساز شد و خوشحالم با امام جمعه‌ای کار می‌کنم که مورد وثوق و احترام مردم است.
استاندار قزوین، هدف قرار دادن نیروی انسانی را، اولویت اول دشمنان انقلاب و نظام دانست و گفت: استکبار جهانی درصدد است با تفرقه افکنی در بین صفوف به هم پیوسته مردم عزیز ایران رسوخ کند.

آیت الله عابدینی در دیدار جمالی‌پور، استاندار

در برابر فسادانگیزی و بی‌عدالتی‌ها در استان قزوین سکوت نمی‌کنیم

جدید قزوین گفت : بسیاری از مدیران ما پاک دست و در حال خدمت هستند که ما بر دستان آن‌ها بوسه می‌زنیم و برای حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری و اقدامات شما و مدیران استان تمام قد در میدان حضور خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: استان قزوین دارای مدیران پاکدست، ارزشمند و لایقی است که دل‌های مومن و مطمئن دارند و هنر ما باید این باشد در استفاده از این نیروها، سراغ مدیران ارزشی، پاک تر، مستعدتر، عاقل تر، متخصص‌تر و دلسوزتر برویم و شایستگی‌ها را مدنظر قرار دهیم.
نماینده، ولی فقیه در استان، سیدالشهدا (ع) را اولین شخصیت تاریخ که در برابر ظلم، بی عدالتی و ترویج گناه و زشتی قیام کرد دانست و گفت: ماه محرم فرصتی است که با درس آموزی از مکتب این امام عزیز، راه ایشان را در جامعه پیاده کنیم. مطمئن باشید ما تمام قد ایستاده ایم تا آنچه خدا، پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند، اتفاق بیفتد.
وی افزود: اگر در فضایی از برخی اقدامات و مدیریت‌ها گلایه می‌کنیم هدفمان این است که چرا براساس نگاه الهی، قرآن، عقل، منطق، مصلحت مردم و منویات رهبری عمل نشده است؟
نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما هیچ منفعت شخصی نداریم که برای کسب آن اعتراض یا گلایه‌ای کنیم، ادامه داد: شایسته نیست در عرصه‌هایی که در دست ما امانت است به دنبال تامین منافع خود باشیم و خدمت رسانی به مردم را فدای جریانات چپ و راست و حزب و جناح کنیم.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه هیچگونه حمایتی از فضای فسادآلود در استان نمی‌کنیم، تصریح کرد: در برابر افرادی که در حال سوء استفاده از بیت المال و خان بازی علیه مردم هستند، سکوت نکرده و از آن‌ها حمایتی نمی‌کنیم، اما در کنار همه مدیران سالم که قاطبه مسئولان استان را تشکیل می‌دهند حضور خواهیم داشت و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
وی افزود: مردم اگر ببینند ما از مفسدین حمایت می‌کنیم، ما را کنار خواهند گذاشت، اما اگر ببینند که با فساد مبارزه می‌کنیم، با ما همراه می‌شوند.
نماینده، ولی فقیه در استان به استاندار جدید توصیه کرد که خواسته‌های مردم که همانا سفارش‌های الهی است را جدی بگیرد و اگر عدالت، انصاف و شایسته سالاری وجود داشته باشد، مردم هم با آن‌ها همراه خواهند شد و در این فضا، مشکلات استان حل خواهد شد.