۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27243
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
  • ارسال توسط :
برای  رساندن شاخص‌های پاسخگویی به استاندارد‌های جهانی تلاش می کنیم
برای  رساندن شاخص‌های پاسخگویی به استاندارد‌های جهانی تلاش می کنیم

برای رساندن شاخص‌های پاسخگویی به استاندارد‌های جهانی تلاش می کنیم

تمامی شاخص های راهبردی مرکز تماس 2020 باید به صورت مستمر اندازه گیری و پایش شود.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین در نشست کمیته های بهبود مراکز تماس و ارزیابی کیفیت سرویس مخابرات منطقه قزوین بیان داشت : طبق استراتژی مخابرات ایران …، در تلاش هستیم شاخص‌های پاسخگویی را به استاندارد‌های قابل قبول و پذیرفته شده جهانی نزدیک‌تر کنیم.
به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی؛ مهندس نصرآبادی در نشست کمیته کیفیت محصولات و خدمات و بهبود مراکز تماس، با تاکید برشاخص مهم کیفیت در ارائه خدمات و سرویس ها بیان داشت : با توجه به شرح وظایف تعیین شده برای اعضای این کمیته ، بازنگری در فرایند ارائه خدمات و محصولات ، بسیار مهم است و نتایج حاصل از تلاش اعضای کمیته کیفیت محصولات و خدمات باید منجر به رضایت مندی مشتریان شود .
سرپرست مخابرات منطقه قزوین در ادامه با شاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم افزود: بدون شک انجام بهینه تمام امور ارتباطی اعم از فنی ، اداری و … باعث بهبود خدمات رسانی و رفع پاره ای از مشکلات ارتباطی می گردد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان مخابرات، اعلام کرد: تمامی شاخص های راهبردی مرکز تماس ۲۰۲۰از جمله : میزان سطح سرویس، میانگین از دست رفتن تماس‌ها و میانگین زمان انتظار، باید به صورت مستمر اندازه گیری و پایش شود.
محمدرضا نصرآبادی اضافه کرد: البته در استان قزوین به میزان متناسب و خوبی در شاخص‌های پاسخگویی و پشتیبانی رسیده ایم وضعیت استان ما از میانگین شاخص کشوری بالاتر است اما باید با برنامه ریزی ویژه، اندک نقاط ضعف را نیز مرتفع نماییم و طبق استراتژی مخابرات ایران با پیاده سازی طرح‌های یکپارچه در حوزه امور مشتریان، در تلاش باشیم شاخص‌های پاسخگویی را به استاندارد‌های قابل قبول و پذیرفته شده جهانی نزدیک‌تر کنیم.
در ادامه ی این نشست اعضاء کمیته های بهبود مراکز تماس و ارزیابی کیفیت سرویس به ایراد نظرات خود پرداختند و صورتجلسه ی نشست گذشته، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.