۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 26731
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
  • ارسال توسط :
برای رئیس جمهور سابق پرونده‌ای تشکیل نشده است
برای رئیس جمهور سابق پرونده‌ای تشکیل نشده است

برای رئیس جمهور سابق پرونده‌ای تشکیل نشده است

سارق بادام هندی دارای حکم تعلیقی بوده است.

برای فردی که به استاندار آذربایجان شرقی؛ سیلی زد؛ پرونده اخلال در نظم تشکیل شده که غیر قابل گذشت است.

به گزارش خ”وقایع خبری” ذبیح الله خدائیان در نشست خبری درباره این که قوه قضائیه با آن شخصی که اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار آذربایجان شرقی کرد، چه اقدامی خواهد کرد؟ گفت: در این قضیه شاهد کار ناشایست از طرف یکی از افراد حاضر در جلسه بودیم که بلافاصله بعد از این اتفاق دادستان تبریز دستور رسیدگی و بازداشت فرد خاطی را صادر کرد و این فرد به جرم اخلال در نظم بازداشت شد که جرمی غیر قابل گذشت است.
وی گفت: علیرغم این که استاندار از فرد خاطی گذشت کرد، اما چون جرم غیر قابل گذشت است این فرد با قرار تأمین در بازداشت است و روند رسیدگی به پرونده ادامه دارد.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: فرد خاطی مطالبی بعد از این عمل مطرح کرده بود که در واقع به نقل از ایشان در فضای مجازی مطرح و در بررسی‌ها مشخص شد این اظهارات و مطالب جعلی است و صحت ندارد و انگیزه این شخص از این اقدام شخصی بوده و در تحقیقات و بازجویی‌ها به مقام قضایی گفته که در یکی از بازدید‌هایی که به صورت سرزده انجام داده، در آن دوره که از فرماندهان سپاه بوده با یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس رفتار شایسته‌ای نداشته و چنین انگیزه‌ای را مطرح کرده است.
آقای خداییان ادامه داد: قوه قضاییه برخورد قاطعی خواهد کرد و اگر کسی ادعایی دارد، می‌تواند به مقامات قضایی مراجعه و مطرح کند، اما این رفتار مورد تأیید مقامات قضایی نیست و با آن برخورد قاطع می‌شود.

بیح الله خدائیان در این نشست خبری در مورد حکم سارق بادام هندی افزود: او پیش‌تر در سرقت از منازل به یک سال حبس تعلیقی محکوم و در زمان این حکم تعلیقی مرتکب جرم شده است و در پرونده دادسرایی از وی در مورد سرقت طلا و جواهر و گوشی نیز شکایت شده که منع تعقیب صادر شده است.

وی در ادامه تاکید کرد :برای رئیس جمهور سابق پرونده‌ای تشکیل نشده است و اگر چنانچه گزارشی تهیه شود با توجه به اینکه روحانی است، باید به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شود.