۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11517
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۳۹
  • ارسال توسط :
برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد هستیم
برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد هستیم
فرمانده سپاه استان قزوین:

برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد هستیم

خدمت به مردم و خدمت بیشتر به محرومان باید سرلوحه کار مسئولان باشد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هویت سپاه مردم محور و مردم پایه است از این رو برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به نیازمندان هستیم.

به گزارش #” وقایع _ خبری ” وبه نقل از کمیته امداد؛ محمد شاهرخی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: هویت سپاه در همه فعالیت هایش خدمت به مردم و نظام است از این رو آمادگی داریم همچنان در کنار امداد برای خدمتگذاری تلاش کنیم.
وی ادامه داد: سپاه در کنار توان رزمی خود به مسائل اجتماعی نیز توجه دارد و این توجه بدان حد است که برای این مسائل دغدغه داریم چراکه در کنار سلامت اجتماعی، فرهنگی و جسمی مردم به طور همزمان برای یک زندگی سعادتمند لازم است.

فرمانده سپاه استان قزوین اضافه کرد: هویت سپاه مردم محور و مردم پایه است از این رو برای خدمت به نیازمندان در کنار کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به نیازمندان هستیم.

وی افزود: باید برای خدمت به مردم همگرایی، همکاری و هم افزایی ها را افزایش دهیم و در این زمینه یکی از بسترهای خدمتی اقتصاد است چراکه به واسطه برخی مشکلات اقتصادی، دشمن در تلاش پیوسته و شبانه روزی به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

شاهرخی تصریح کرد: دشمن به این باور رسیده که ملتی است که شهادت دارد ولی اسارت ندارد با توطئه های مختلف سخت نیز به شکست نمی رسد از این رو در ادامه توطئه های خبیث خود به دنبال فشار اقتصادی و اجرای تروریسم اقتصادی برای تحت فشار قرار دادن مردم ایران است.

وی عنوان کرد: در شرایط حاضر باید ظرفیت های کشور و مردم را بشناسیم و شرایط را برای کمک به اقشار محروم و یا سایر افراد آسیب دیده فراهم کنیم و حتی ظرفیت های پنهان را به عرصه تولید بیاوریم.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تهدید اعتماد اجتماعی است ولی در مواقع مختلف و در شرایط متفاوت به این باور رسیده ایم که مردم اعتماد اجتماعی دارند و این سرمایه بزرگ در عرصه های مختلف با خودنمایی پشتیبان مسئولان است.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم و خدمت بیشتر به محرومان باید سرلوحه کار مسئولان باشد چراکه اگر مردم به این باور برسند که مشکلات ناشی از دشمنی هاست، همراهی و همکاری ها برای رفع مشکلات بیشتر خواهد شد.

شاهرخی گفت: باید سازوکارهای لازم را برای خدمت رسانی به مردم تعریف و با شرایط متفاوت بروزرسانی کنیم به عنوان نمونه در شرایط حاضر که به واسطه مشکلات ناشی از “کرونا ویروس” برخی از اقشار جامعه دچار مشکل شده اند باید کمک های متناسب با گروه های مختلف تدارک دیده شود.

وی تأکید کرد: برخی از اقشار به کمک معیشتی نیازدارند و برخی با مشکل کمبود نقدینگی مواجه بوده و برخی نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند و برخی نیز با پیگیری، نشست و ایجاد سازوکار مشکلاتشان رفع می شود.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: سپاه برای ورد به عرصه های مختلف خدمت به مردم آماده است و در این میان بدون اینکه بخواهد به دنبال نام خود باشد با رویکرد خدمت رسانی وارد شده و در کنار هر دست خدمتگذار به مردم، یارگیر نظام و مردم است.