۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11036
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۴۷
  • ارسال توسط :
برای تهیۀ بسته‌‌های معیشتی برای افراد بی بضاعت و نیازمندان اقدام می کنیم
برای تهیۀ بسته‌‌های معیشتی برای افراد بی بضاعت و نیازمندان اقدام می کنیم
مسوول بسیج سازندگی استان قزوین :

برای تهیۀ بسته‌‌های معیشتی برای افراد بی بضاعت و نیازمندان اقدام می کنیم

تا به امروز نزدیک به 750 هزار ماسک در 37 کارگاه توسط بسیجیان تولید شده است

باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، درنظرداریم در هفتۀ جاری به بخش جمع‌آوری کمک‌های مردم از طریق خیرین برای تهیۀ بسته‌‌های معیشتی برای افراد بی بضاعت و نیازمندان توجه کرده و در این حوزه اقدام کنیم.

مهدی صادق‌پور بسیج سازندگی با بیان خبر فوق به توزیع اقلام توسط بسیج سازندگی استان قزوین به مناسبت نیمه شعبان گفت : یک‌هزار بستۀ معیشتی هم به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج) به ارزش ۲۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، مرغ، رب و روغن مایع بین کارگران فصلی در مجموع سطح شهر توزیع شد که هزینه‌های این اقلام توسط بسیج سازندگی استان تأمین شد.

۷۵۰ هزار ماسک در ۳۷  کارگاه توسط بسیجیان تولید شد

مسؤول بسیج سازندگی استان قزوین با بیان خبرفوق گفت : گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در این ایام شیوع کرونا سازماندهی شده و در برنامه‌های مختلف از جمله طرح غربالگری و کارگاه‌های دوزندگی ماسک، شیلد و غربالگری مردم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شرکت کردند.

صادق‌پور یادآور شد: تا به امروز نزدیک به ۷۵۰ هزار ماسک در ۳۷ کارگاه توسط بسیجیان تولید شده و در اختیار مردم و مراکز خدماتی و نیازمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در کارگاه‌های خیاطی تولید ماسک ۴۰۰ نفر خانم در حوزۀ دوزندگی ماسک فعالیت دارند و در حوزۀ گندزدایی و ضدعفونی نیز گروه‌های جهادی فعال هستند.