۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 23396
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
  • ارسال توسط :
بدون حضور مردم نظام ناقص است
بدون حضور مردم نظام ناقص است

بدون حضور مردم نظام ناقص است

همه منافقین، آمریکا و مرتجعین پای کار آمده اند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

به همت بسیج رسانه قزوین نشست صمیمی اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع «بررسی اندیشه‌های انتخاباتی معمار کبیر انقلاب» در سالن جلسات اقشار بسیج استان قزوین برگزار شد.

انتخابات جنگ اراده ملت ایران در برابر دشمن است

حجت الاسلام معبودی در این نشست به بیانات رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۷ که به تحریف امام خمینی (ره) از جانب برخی معاندین خارج نشین و برخی افراد خاص در کشور اشاره کرده بودند اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب برای مقابله با اندیشه امام دو مسیر تعریف شده در برابر دشمنان قرار داشت که آن دو تحریف شخصیت و دیگری تحریف امانت امام یعنی جمهوری اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: امسال نیز حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی روز ۱۴ خرداد به موضوع اصالت اندیشه امام پرداختند، برای اینکه بدانیم راه و امانت امام ماندگار است باید به مبانی اندیشه امام خمینی (ره) توجه کنیم و با اصول به درستی آشنا شده باشیم که اگر هر جا احساس کنیم این دو دچار سو برداشت و سو استفاده شده‌اند تشخیص دهیم.

وی در موضوع مبانی فکری امام راحل به هفت اصل مهم که رهبر انقلاب نیز به آنها اشاره کرده‌اند تاکید کرد و ادامه داد: امام خمینی در تمام دوران مبارزانی و دوران حکومتی خود بر اسلام ناب محمدی در برابر اسلام امریکایی سکولار و متحجر تاکید داشتند و با هر دو این دادگاه‌ها در برابر اسلام نام مبارزه کردند.

معبودی یادآور شد: امام (ره) همواره به کمک الهی و توکل اتکا داشتند اعتماد به صدق وعده الهی در برابر قول مستکبران جهان در رفتار و کنش ایشان به وضوح تجلی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به اعتماد به اراده و نیروی مردم در اندیشه حضرت روح الله نیز به عنوان اصل اساسی اشاره داشت و مطرح کرد: بدون حضور مردم نظام ناقص است و اگر مردم پای کار نظام نیایند یک ستون انقلاب ناکامل است، بدون حضور مردم حتی امیر مؤمنان نمی‌تواند کاری بکند.

این مسئول اضافه کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی در داخل کشور طرفدار مستضعفان و برخورد جدی و تلخ با ستون‌های قدرت طلب و کاخ نشین ها و برخورد با نابرابری اقتصادی بودند و پایه دیگر مبنای تفکری ایشان به طور صریح برخورد و مخالفت با سلطه گران بین المللی بود، ایشان به ندای مظلومان در سراسر جهان لبیک می‌گفت و در برابر ظالمان می‌ایستاد.

وی از تاکید امام خمینی بر استقلال و نفی سلطه پذیری یاد کرد و توضیح داد: امام قائل بر سلطه مجدد بیگانگان بر کشور نبودند و سخنرانی‌های متعدد ایشان و فرمان ایستادگی در دوران جنگ نیز ضامن همین نقل قول است.

معبودی در خاتمه عنوان کرد: وحدت ملی و مقابله با توطئه تفرقه افکنانه دشمن هفتمین و آخرین مبنای فکری امام خمینی بود، ایشان از ابتدای انقلاب تلاش کردند صدای همه تفکرات شنیده شود و اصول جمهوریت در کشور رعایت شود، اینکه امروز عده رو به سوی قبله آمریکا هستند و تصور می‌کنند هر چه غرب بگوید صحیح است در واقع بدخواهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: حاج قاسم جمهوری اسلامی را قرارگاه سید الشهدا معرفی می‌کند، امروز تضعیف این قرارگاه تضعیف قرارگاه سید الشهدا است و اگر کسی تعمدا رأی ندهد با قرارگاه سیدالشهدا مخالفت کرده است، آیا ما مجازیم برای مشکلات در بخشی از کشور با کل قرارگاه قهر کنیم؟

وی تصریح کرد: هم اکنون در جنگ نابرابریم، همه منافقین، آمریکا و مرتجعین پای کار آمده اند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند این جنگ، جنگ اراده است و ملت ایران دشمنش را شاد نمی‌کند.