۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 6369
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۵۴
  • ارسال توسط :
بدانیم که  دشمن یک لحظه از ما غافل نیست
بدانیم که  دشمن یک لحظه از ما غافل نیست

بدانیم که دشمن یک لحظه از ما غافل نیست

مبارزه با مفاسد واجب کفایی است

حریت، لازمه انتشار خبر در رسانه‌ها است

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جلسه اخلاق و رسانه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: امیدواریم شما بسیجیان به معنای واقعی کلمه با داشتن استقامت، شجاعت و صراحت لحجه همیشه پای کار باشید و فرصت‌ها را از دست ندهید.

وی افزود: الحمدالله از فتنه گذر کردیم و این فتنه یک مانور جدی بود که آسیب‌هایی دیده شد اما در برابر هجمه‌های دشمن یکپارچه ایستادگی کردیم و بدانیم که دشمن یک لحظه از ما غافل نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: بدون هیچ مشکلی با تدابیر نیروی انتظامی و سهم خوب رسانه فتنه برطرف شد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به حضور خود در برنامه ثریا تصریح کرد: بنده تمایلی به حضور در برنامه ثریا نداشتم و با مطرح شدن موضوع هفت سنگان، ترمز مفاسد اقتصادی کشیده شد و کمتر کسی جرات به دنبال فساد است؛ با مطرح شدن موضوع هفت سنگان مردم نسبت به مبارزه با فساد حساس شدند و قرار شد این موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد واجب کفایی است و به همین خاطر ما نمی‌توانیم وظایف خود را انجام ندهیم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بیان کرد: دستگاه قضا به جد وارد موضوع مبارزه با فساد شده است و رسیدگی به پرونده هفت سنگان روال طبیعی خود را ادامه می‌دهد و ما امروز باید مفاسد دیگر را پیگیری کنیم و عصای دست آیت‌الله رئیسی باشیم.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: باید از ترک امر به معروف و نهی از منکر بترسیم؛ بنا به صحبت امام علی(ع) ترک این امر اثرگذار بر سایر عبادات تاثیرگذار است و هیچ دعای انسان اجابت نمی‌شود.

وی مطرح کرد: امر به معروف و نهی از منکر دوخُلق از اخلاقیات خدا است؛ امام علی(ع) بیان کرده هرکه این دوخلق را حمایت کند خداوند به او عزت می‌دهد و هرکه آن را رها کند خدا خوارش می‌کند؛ ما باید در برابر مبارزه با مفاسد جرات ورزشی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام علی (ع) در خطبه دوم نهج‌البلاغه خطاب به همام بیان می‌کند: اهل تقوا باش چراکه خدا متقین را دوست دارد.

آیت‌الله عابدینی گفت: امیرمومنان همچنین بیان می‌کند نه عبادت بندگان جایگاه خدا را بالا می‌برد و نه معصیت برای خدا ضرر به همراه دارد و کسی که اهل تقواست، متقین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه نگاه بزرگوارانه در فضای رسانه لازم است، ادامه داد: انسان باید حر باشد تا بتواند مطالب را از میان پیچ و خم‌های ذهن عبور داده و به مطلب موردنظر خدا برسد و این مطالب باید از عمق جان انسان آزاد شود.

آیت‌الله عابدینی یادآور شد: کسی که حریت داشت باید چشم طمع را بسته و دندان طمع را از دربیاورد و ما باید علم نافع را نشر دهیم.