۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » بهداشت و درمان » درمان » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 36402
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
  • ارسال توسط :
بخش همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد
بخش همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد

بخش همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد

دکتر محمد بیگی: ۸۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حال اجراست که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان ارزش برای آن برآورد شده است.

دکتر قافله باشی رئیس بیمارستان ولایت قزوین در مراسم افتتاح این طرح، هزینه راه اندازی بخش همودیالیز را ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هزینه بازسازی و تجهیز این بخش توسط خیر، علی اکبر سلطان پناه و با همکاری مجمع خیران سلامت استان تامین شده است.

افتتاح بخش همودیالیز بیمارستان ولایت 

 دکتر دیدبان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در این مراسم گفت: با توجه به منابعی که در اختیار داریم بسیاری از پروژه‌ها بدون حضور خیران قابل اجرا نبوده. بیمارستان اعصاب و روان بدون ریالی هزینه دانشگاه وتنهابا کمک شهرداری قزوین یک ساختمان ۶ طبقه همراه با زمین مجاور به این موضوع اختصاص داده شد و ۲۰۰ تخت در حوزه اعصاب و روان اضافه خواهد شد.

  کاظمی، سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین هم گفت: هر عمل بزرگی ماندگار نیست فقط کار‌های خیرخواهانه ماندگار است. مانعی نمی‌تواند حرکت خدمت را متوقف کند. سرانه بهداشت و درمان استان قزوین در سال‌های گذشته قابل دفاع نبود، ولی در طول سال‌های اخیر و در دولت فعلی اقدامات خوبی با حمایت نمایندگان در مجلس انجام شد در بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بخش الحاقی شهید رجایی و ۲۲ بهمن کار‌های خوبی انجام شده است.

دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: ما جزو استان‌هایی هستیم که مورد رجوع بیماران از استان‌های مختلف هستیم.  

دکترمحمد بیگی افزود: ۸۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حال اجراست که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان ارزش برای آن برآورد شده است.