۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11122
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۴۸
  • ارسال توسط :
بخشش اجاره بهای املاک سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز
بخشش اجاره بهای املاک سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

بخشش اجاره بهای املاک سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری را برای کاسبان، بازاریان، اصناف و غیره به دنبال داشت .

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: با توجه مشکلات پیش آمده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص “رزمایش کمک مومنانه”، اجاره بهای فروردین ماه کلیه املاک که در اختیار مستاجران است را بخشیده تا صاحبان مشاغل بتوانند گوشه‌ای از خسارات ناشی از ویروس کرونا را جبران کنند.

سرهنگ طاهرخانی افزود : شیوع ویروس کرونا در بحبوحه عید نوروز مشکلات بسیاری را برای کاسبان، بازاریان، اصناف و غیره به دنبال داشت و در منزل ماندن و تعطیلی بسیاری از مراکز تجاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز نگرانی بسیاری را در دل بازاریان ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: با دعا و توکل به خداوند امیدوار هستیم هر چه زودتر سایه این بیماری از سر مردم کشور دور شود در این شرایط سخت سعی کنیم و باید بیشتر از قبل هوای همدیگر را در این شرایط داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان بیان کرد: سپاه شهرستان البرز با توجه مشکلات پیش آمده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب و دستور فرمانده سپاه استان در خصوص “رزمایش کمک مومنانه” با یک تصمیم واحد، اجاره بهای فروردین ماه کلیه املاک که در اختیار مستاجران است را بخشیده تا صاحبان مشاغل بتوانند گوشه‌ای از خسارات ناشی از ویروس کرونا را جبران کنند.