۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 36199
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
  • ارسال توسط :
با هنجارشکنان سواحل دریا، برخورد می‌شود
با هنجارشکنان سواحل دریا، برخورد می‌شود

با هنجارشکنان سواحل دریا، برخورد می‌شود

پلیس برای آرامش مردم در صحنه است.

فرمانده انتظامی کشور در مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تابستان پیش رو و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح سواحل گفت: با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می‌گیرد.

سردار رادان افزود: پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و اقدامات لازم را برای مقابله با هنجارشکنان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

وی  با بیان اینکه امنیت و آرامش حق مردم است و مشتاقانه در این مسیر حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: امروز استان مازندران باید برای قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت کاملا ناامن و برای مردم عزیز و مردمی که در مسیر انقلاب قرار گرفتند و امروزه به عنوان، ولی نعمت ما قرار گرفتند امن باشد.

سردار رادان با بیان اینکه پلیس برای آرامش مردم در صحنه است، تاکید کرد: برای مردم و بخاطر آنان با تمام کسانی که در برابر مردم قرار می‌گیرند مقابله می‌کنیم.

وی افزود: بین ۵۰ تا ۶۰ درصد آمایش انتظامی را تدوین کردیم و با اجرای طرح آمایش انتظامی بدنبال رفع معضلات زیر ساختی و هدفمندی برای ارائه خدمات بهتر برای مردم هستیم

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه گفت: از سردار مفخمی ، فرمانده انتظامی مازندران انتظار داریم برخورد قاطعانه با قانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد و با همت و همدلی این استان برای افراد هنجارشکن و مجرمان ناامن و برای عموم مردم امن و در آرامش کامل باشد.