۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 10505
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۵۰
  • ارسال توسط :
با همه توان در کنار دولت هستیم
با همه توان در کنار دولت هستیم
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین:

با همه توان در کنار دولت هستیم

اتاق بازرگانی قزوین ۱۰ دستگاه پیشرفته ضد عفونی اهدا کرد

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: به منظور مشارکت در مبارزه با ویروس کرونا تعداد ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضد عفونی و ۶ دستگاه ونتیلاتور، به مراکز درمانی استان اهدا شد.

مهدی بخشنده با بیان خبر فوق افزود: در شرایطی که سال جدید را با بحران ویروس کرونا آغاز کردیم و شیوع ویروس مرگبار و جهان گیر کوئید ۱۹ اقتصاد سراسر دنیا و ایران را تحت تأثیر قرار داده است، بسیار امیدواریم با همکاری مردم و درایت مدیران و خلاقیت فعالان بخش خصوصی بتوانیم از این شرایط عبور کرده و فرصت‌های جدیدی را در بلند مدت برای خود ایجاد کنیم.

بخشنده افزود: برای عبور از بحران ویروس کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم و گروه‌های مختلف و نیز بخش خصوصی و دولتی هستیم تا قطع زنجیره انتقال با کمک کادر درمانی و پزشکی از آسیب‌های آن کم کنیم.

وی گفت: مقابله با انتشار ویروس کرونا نیازمند تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی قابل توجهی است تا با کمک آن نیروهای ایثارگر پزشکی، پرستاری و خدماتی بتوانند به درمان بیماران شتافته و شهروندان را از این ویروس نجات بخشند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی اتاق بازرگانی قزوین، تعداد ۱۰ دستگاه فوق پیشرفته ضدعفونی کننده و ۶ دستگاه ونتیلاتور، هزاران بسته دستکش، ماسک و لباس «گان» محافظ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اهدا شده است.

وی بیان کرد: همچنین توزیع ۴۰۰۰ بسته حمایتی، معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر استان و اجرای طرح «نان مهربانی» برای مهرجویان از جمله فعالیت‌های اتاق قزوین در نوروز امسال است.

بخشنده گفت: با اتمام طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز به کار عادی ادارات و سازمان‌ها، اتاق بازرگانی قزوین با همه توان اجرایی خود به عنوان مشاور امین سه قوه و پارلمان اصلی بخش خصوصی استان، طراحی و اجرای برنامه‌های اقتصادی در سال جهش تولید را پیگیری خواهیم کرد تا به کاهش مشکلات اقتصادی کمک شود.

مشاور استاندار قزوین بیان کرد: کاهش بی سابقه قیمت نفت، نشانگر افت محسوس ارزش و جایگاه سوخت‌های فسیلی در جهان امروز است که خوشبختانه کشور عزیزمان دارای زیرساخت‌های بسیار مهم و موقعیت استراتژیک جغرافیایی، شبکه مواصلاتی مدرن و ظرفیت‌های عظیم صادراتی جهت عبور از اقتصاد وابسته نفتی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تصریح کرد: در راستای سیاست راهبردی امسال که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» تعیین شده، اتاق بازرگانی قزوین از تمام نخبگان و فعالان اقتصادی دعوت می‌کند تا پیشنهادهای کاربردی خود را به پارلمان بخش خصوصی استان ارائه کنند.

وی افزود: اتاق بازرگانی قزوین در این راستا با تشکیل کارگروهی تخصصی، پیشنهادهای کاربردی بخش خصوصی را به مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیم گیران مؤثر استانی و ملی، ارائه می‌کند.