۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » ریاست جمهوری » قزوین
  • شناسه : 23448
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
  • ارسال توسط :
با همه توان، دولت اقدام و تحول پشت سر استانداران حرکت می‌کند
با همه توان، دولت اقدام و تحول پشت سر استانداران حرکت می‌کند

با همه توان، دولت اقدام و تحول پشت سر استانداران حرکت می‌کند

سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو، سه دهه اخیر باعث شد که قامت بلند ایران خم شود

وحدت ملی، مهم‌ترین اولویت دولت اقدام و تحول

وقایع خبری- محسن رضایی میرقائد، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری، در برنامه «ایران سرای من» ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استان قزوین گفت: هنر امام خمینی (ره) این بود که با عشق به وطن و اسلام همه ایران را دور هم جمع کرد و موجب انسجام و وحدت ملت ایران شد.

وی افزود: متاسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو، سه دهه اخیر باعث شد که قامت بلند ایران خم شود و در مقابل مشکلات، احساس ناتوانی و ناامیدی به مردم دست بدهد.

این نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد: دوباره می‌خواهیم با دولتی نو، قیام و حرکتی نو را آغاز کنیم، همانطور که امام بزرگوار ما در انقلاب اسلامی، اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد تا یک اتفاق بزرگ صورت گرفت و غرب و شرق نتوانست در مقابل ایران بایستد.

رضایی ادامه داد: امام (ره) برای بار دوم در جنگ تحمیلی همه استان‌ها را دور هم جمع کرد، آیا نمی‌توانیم دوباره همه اقوام و استان‌ها دور هم جمع شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند برای قیام فرهنگی و اقتصادی، پیشرفت‌های بیشتر، زندگی بهتر و تشکیل دولت، وحدت ملی را تقویت می‌کنیم، برای اینکه همه ایرانی‌ها ایرانی هستند و شهروند درجه دو سه در قاموس انقلاب وجود ندارد.

به گفته نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛ انتخابات مهندسی شده نیست بلکه این مردم هستند که سرنوشت صندوق‌ها را تعیین می‌کنند.

رضایی گفت: دوباره می‌خواهیم قیام سوم را آغاز کنیم برای زندگی بهتر، سربلندی کشاورزان، کارگران، معلمان و زدودن غم و غصه از چهره مردم و برای پیشرفت ایران و دستیابی به قله‌های بلند، دولت تشکیل می‌دهیم.

وی، شرط ایجاد چنین شرایطی را حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دانست و گفت: زندگی، ثروت و قدرت را برای همه می‌خواهیم و این کار با تکیه بر حمایت‌های شما مردم انجام می‌شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه قصد داریم در دولت خود مناطق اقتصادی درست کنیم و اختیارات و مسئولیت را به استان‌ها بدهیم گفت: یعنی اگر مردم یک استان در بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده اند، باید این سپرده‌ها در همان استان استفاده شود، نه اینکه درصدی از آن به تهران منتقل و از آنجا تبدیل به ارز و از کشور خارج شود.

رضایی بیان کرد: قرار نیست تهران، استان‌ها را استثمار کند، ما با پایان دادن به این روند، دنبال آن هستیم که نسخه واحد از تهران برای استان‌ها صادر نشود و اختیار کامل به استان‌ها داده شود تا مناطق اقتصادی به وجود بیاید.

وی با اشاره به وسعت ایران و توانایی‌های منحصر به فرد هر استان افزود: بعضی از استان‌های ما اندازه یک کشور اروپایی می‌توانند تولید داشته باشند، ۲۵ کشور اروپایی در سرزمین ما جا می‌گیرند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام ایران را تبدیل به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی می‌کنیم مشروط به اینکه جوانان نشاط داشته باشند و آزادی‌های اجتماعی در چهارچوب قانون رعایت شود.

رضایی با بیان اینکه نباید به جوانان سخت بگیریم بلکه باید با آموزش، مهارت آن‌ها را بالا ببریم گفت: اگر این کار را انجام دهیم با سرعت زندگی مردم را بهبود می‌بخشیم.

وی اذعان کرد: دولت ما این تجربه را دارد که چگونه از جوانان و اقوام مختلف می‌توان استفاده کرد و کار‌های بزرگ همچون آزادسازی خرمشهر را انجام داد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیرون کردن گرانی، بیکاری و تبعیض سخت‌تر از بیرون کردن سربازان عراقی از خرمشهر نیست، پس دولت اقدام و تحول با کمک مردم و به اذن خدا و حمایت‌های حضرت، ولی عصر (عج) و سیاست‌های داهیانه رهبری این کار را خواهد کرد.

رضایی با اشاره به خط مشی‌های خود برای رسیدن به این ایده بزرگ گفت: استانداران را از مردم همان استان انتخاب می‌کنیم، کدام استان است که مردان و زنان بزرگ نداشته باشد مگر اینکه مورد غفلت قرار گرفته شده باشند.

وی با تأکید بر اینکه پارتی بازی‌ها و بی‌عدالتی‌ها باید کنار برود گفت: این مهم تجربه شده و کار سختی نیست.

این نامزد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت مرکزی به خاطر مناصب خودش افرادی را منصوب می‌کند افزود: در دولت خود مجمعی از نخبگان را تشکیل می‌دهیم و از بین ۱۰ نفر یک نفر استاندار و دو نفر هم به عنوان معاون وی انتخاب می‌شوند و تیم سه نفره قوی از فرزندان همان استانی که تخصص و توانایی مشخص دارند خارج از هر باند و گروه و جناحی را منصوب می‌کنیم و به آن‌ها اختیارات می‌دهیم.

رضایی گفت: از طریق امکانات پژوهشی و اطلاعاتی با مدیران هر استان همفکری می‌کنیم و کار‌های پژوهشی انجام می‌دهیم.

وی افزود: با همه توان، دولت اقدام و تحول پشت سر استانداران حرکت می‌کند، اما اجازه می‌دهیم که خودشان تصمیم بگیرند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه گفت: اولین توجه دولت ما به اقشار آسیب‌پذیر از جمله معلمان، کشاورزان، کارگران و کارمندان و سایر اقشار جامعه خواهد بود.

رضایی اعلام کرد: علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، به دنبال اشتغال آفرینی، کسب و کار خانگی و تولید در استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان گفت: امروز هزینه ساخت هر متر ساختمان ۳ و نیم تا ۵ میلیون تومان و هزینه یک خانه ۸۰ متری ۳۲۰ میلیون تومان است که ۱۰ درصد از این هزینه را شخص و ۹۰ درصد را وام بدون وثیقه پرداخت می‌کنیم و سند واحد مسکونی نیز در وثیقه بانک می‌ماند.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: با رونق صنعت ساختمان ۳۰۰ صنعت رونق می‌گیرد و مشاغل زیادی ایجاد می‌شود.

رضایی با ابراز تاسف از اینکه گروه‌های سیاسی سرگرم دعوا با هم هستند و به فکر مردم نیستند گفت: من معتقدم حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین کاریست که دولت من باید در قبال شما انجام دهد و این امر را از داخل خانواده‌ها تحقق می‌بخشیم تا به شهر‌ها و استان‌ها برسد.

وی با تشریح برنامه حقوق خانه داری گفت: زنان خانه دار هم از حقوق بهره‌مند خواهند شد و این برنامه ابتدا برای مادران دارای ۲ فرزند و بیشتر و بعد از ۶ ماه دوره آموزشی در زمینه تربیت فرزند و حفظ سلامت و بهداشت اعمال می‌شود.