۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26468
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
  • ارسال توسط :

وقایع خبری / همایش استانی یاوران وقف شب شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در سالن اجتماعات سازمان  تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سبحانی نیا، مدیر حوزه های علمیه استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت دهه وقف و تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) با اشاره به اهمیت وقف در حیات انسان ها گفت : اگر واقف باشید و به رسالت خود عمل کردید و اگر متولی هم باشید وعمل کرده اید ؛ برکت در زندگی تان جاری می شود و خداوند متعال در قرآن آورده است که انفاق و صدقه را فاموش نکنید. 

وی تصریح کرد: باید وقف به اهلش برسد امروز با موقوفاتی مواجهیم که در جای خودش خرج نمی شود مثلا حوزه علمیه موقوفات زیادی دارد که اگر احیا شود تمام حوزه های کشور را می تواند پشتیبانی کند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تاکید کرد: باید مراقب باشید و از نیت واقف صیانت کنید تا اجرا شود و پاسداری کنید واقفی که ملکی را حبس کرده تا خیرات بدهد از بین نرود.

وی در پایان با اشاره به فرسودن بودن مدارس علمیه قزوین و یا نبود مدارس علمیه در نقاط شمالی شهر قزوین و یا نبود مدارس علمیه در شهرهای استان مانند محمدیه ، الوند و بوئین زهرا از خیرین و واقفین خواست تا در امور نیز مشارکت داشته و وقف نمایند .

در پایان این همایش از رسانه برتر، حامیان، واقفین و متولیان وقف و امنا و خادمین امامزادگان استان قزوین با حضور جمعی از مدیران استان قزوین تجلیل شد.