۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26899
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
  • ارسال توسط :
با مذاکرات هسته‌ای  می‌خواستند قدرت را از ما بگیرند
با مذاکرات هسته‌ای  می‌خواستند قدرت را از ما بگیرند

با مذاکرات هسته‌ای می‌خواستند قدرت را از ما بگیرند

ما زمانی در مسیر مذاکره هسته‌ای قرار می‌گیریم که تحریم‌ها برداشته شود.

زمانی در مسیر مذاکره قرار می‌گیریم که تحریم‌ها برداشته شود

حجت الاسلام میرتاج الدینی، نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان قزوین با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ما را با تحریم و فشار‌های اقتصادی ضعیف نگه دارد، گفت: با مذاکرات هسته‌ای می‌خواستند قدرت را از ما بگیرند، اما امروز به مرحله گذار هسته‌ای رسیده ایم و می‌توانیم از رادیو دارو تا سوخت هسته‌ای را تولید کنیم.

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد اصلی استکبار ضعیف نگه داشتن ملت‌ها و وابسته کردن آن‌ها به غرب است، خاطرنشان کرد: آمریکا، می‌خواهد ما را با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی ضعیف نگه دارد.

وی افزود: ما زمانی در مسیر مذاکره هسته‌ای قرار می‌گیریم که تحریم‌ها برداشته شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره رویارویی مقتدرانه نیرو‌های جان برکف سپاه با ناو‌های جنگی آمریکا در دریای عمان تصریح کرد: دزدان دریایی با حمایت نیرو‌های تروریست آمریکا آمدند تا نفتکش ما را در دریای عمان بدزدند، اما شیر مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران، قاطعانه در برابر ناو‌های تا دندان مسلح آمریکا ایستاد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به دستاورد‌های هسته ای، نظامی و نانو در کشورمان تصریح کرد: امروز به مدد جوانان، جمهوری اسلامی ایران به قدرت نخست منطقه در فناوری موشکی و نظامی رسیده است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد بعد از برجام هسته ای، برجام موشکی را هم رقم بزند تا اقتدار و توان دفاعی را از ما بگیرد.

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد : راه مقابله با آمریکا، تحکیم وحدت میان ملت است و مسئولان باید از معیشت مردم حمایت کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با تأکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا اقتصاد مردم را بهبود ببخشند، تصریح کرد: تورم ۴۵ درصدی در کشور بی سابقه است و در مجلس در تلاش هستیم تا کسری بودجه را برطرف کنیم.