۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27456
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
  • ارسال توسط :
با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد
با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد

با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد

تامین امنیت یک از اولویت های اصلی دستگاه قضا است.

به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رضا محمدی در حاشیه بازدید از روستایی در حوزه قضایی الموت شرقی گفت: در راستای اجرای سند تحول قضایی و حضور میدانی برای رسیدگی به معضلات و مشکلات مردم به مناسبت هفته بسیج و با توجه به شکایات و درخواست های واصل شده مبنی بر وقوع مشکلات متعدد برای اهالی با حضور بخشدار و فرمانده انتظامی منطقه از این روستا که در گلوگاه ورودی بخش قرار دارد بازدید به عمل آمد.
وی افزود: در این بازدید ضمن استقرار میز خدمت امکان طرح مشکلات و دغدغه های ساکنین روستا فراهم و نسبت به رفع آن دستورهای قضایی لازم صادر گردید. یکی از مسائل مهم سرقتهای متعدد و جولان اراذل و اوباش بوده و با عنایت به اینکه این روستا فاقد هرگونه دوربین مدار بسته می باشد در همان محل با حضور بخشدار و دهیار مقرر گردید به قید فوریت نسبت به نصب دوربین اقدام و همچنین دستورهای لازم به فرماندهی انتظامی بخش مبنی بر حضور و گشت زنی مستمر در روستا صادر گردید.
این مقام قضایی تصریح نمود: تامین امنیت یک از اولویت های اصلی دستگاه قضا بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم منطقه با مخلان امنیت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
گفتنی است پس از پایان مراسم رئیس حوزه قضایی الموت شرقی به همراه مامورین انتظامی نسبت به گشت زنی در سطح روستا اقدام و تعدادی از سارقان و اراذل و اوباش روستا دستگیر و از محل استقرار آنها نیز بازرسی به عمل آمد که طی آن اموال مسروقه ، مواد مخدر و مقادیری سلاح، کشف و ضبط گردید.