۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35471
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
  • ارسال توسط :
با عاملان بی حجابی در استان قزوین برخورد می شود
با عاملان بی حجابی در استان قزوین برخورد می شود

با عاملان بی حجابی در استان قزوین برخورد می شود

ئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با افرادی که در اجتماع مسبب بی حجابی هستند برخورد می‌شود.

شعبانی در مراسم تجلیل از یاوران امر به معروف و نهی از منکر فعال برنامه‌های فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: بعضی از مسئولان و مردم هنوز قدر و اهمیت عفاف و حجاب در جامعه را نمی‌دانند و ما وظیفه داریم از کسانی که پای کار آمدند حمایت کنیم.

  وی افزود: افرادی که کشف حجاب می‌کنند اندک هستند، اما کسانی که بر این موضوع اصرار دارند باید بر آن‌ها حد جاری شود. سرهنگ عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان هم گفت: نمی‌خواهیم از فرهنگ غرب تبعیت کنیم اجازه نمیدهیم کسی فرهنگ ایرانی – اسلامی از ما بگیرد. دشمن با تمام امکانات آمده تا با ترویج بی بندوباری ما را از فرهنگمان دور کند.  

وی تاکید کرد: عفاف و حجاب عزم ملی می‌خواهد و باید تمام قد جلو هجمه‌ها بایستیم رویکرد ما در طرح جدید هدایت و تذکر است، اما با کسانی که قوانین را لغو میکنند به طور جد برخورد می‌کنیم.  

همایون لو دبیر بنیاد عفاف و حجاب هم گفت: باید اتاق فکری برای آموزه‌های فرهنگی داشته باشیم و نیاز این مباحث اجرای امر به معروف برای نیرو‌های اداری است.

  حجت الاسلام احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم از مردم خواست خودشان امر به معروف باشند در تعطیلات پیش رو این کار را انجام دهند خیلی‌ها فکر می‌کنند حاکمیت انگیزه‌ای برای مقابله با بی حجابی ندارد، اما این فکر غلط است و با بی حجابی برخورد می‌شود.