۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26092
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
  • ارسال توسط :
با باند‌های مافیایی و ترک فعل مدیران برخورد جدی شود
با باند‌های مافیایی و ترک فعل مدیران برخورد جدی شود

با باند‌های مافیایی و ترک فعل مدیران برخورد جدی شود

ما باید با وحدت هر چه بیشتر برای تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و رفع تبعیض اقدام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه که در دومین سفر استانی اش به استان قزوین سفر کرده است، در نشست شورای اداری استان گفت: امروز دشمن نهایت تلاش خود را برای فشار حداکثری بر معیشت و اقتصاد مردم بکار گرفته است تا با محک زدن صبر انقلابی مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را فلج کند که خوشبختانه در این کار موفق نشده اند.

وی افزود: دشمنان هر روز سعی می‌کنند با اقدام روانی و ایجاد مسائل حاشیه ای، نفاق و جدایی میان افراد را رقم بزنند که باید مراقب این مکر و حیله دشمنان باشیم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بدخواهان و مرفهان بی درد، برای ایجاد شکاف بیشتر بین طبقات مردم، تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها با سوء استفاده از قدرت، سهم دیگران را به نفع خودشان استفاده می‌کنند تا فقر را در جامعه گسترش دهند.

وی افزود: ما باید با وحدت هر چه بیشتر برای تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و رفع تبعیض اقدام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با تأکید بر اینکه مردم می‌توانند تنگدستی را تحمل کنند، اما تبعیض را نمی‌پذیرند، تصریح کرد: قوه قضائیه مصمم است با قدرت هر چه بیشتر با کسانی که در هر مقام و منصبی که هستند و فساد ایجاد می‌کند، با شمشیر عدالت و قانون با آن‌ها مقابله کند و در این مسیر نیازمند همراهی مردم هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با کمک دستگاه قضایی، با ناهنجاری‌های اجتماعی و کسانی که با سرقت و اقدامات مجرمانه، آرامش مردم را به هم می‌زنند، برخورد کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: سازمان‌های اطلاعاتی استان با حمایت قوه قضائیه، باند‌های مافیایی که در دستگاه‌های اداری چوب لای چرخ کار مردم می‌گذارند و همچنین برخی از مدیران که با ترک فعل شان به مردم و کشور آسیب می‌زنند را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیشینه تاریخی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین با قدمت و پیشینه تاریخی و علمی و علمای بسیار بزرگ در رشته‌های مختلف فقه، فلسفه، اصول، ادبیات، شعر و غیره، زبانزد است.

وی افزود: شهدای گرانقدر استان قزوین همچون شهیدان رجایی، بابایی، لشگری و سید آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابی که نماد مقاومت، ایستادگی و مهربانی است، ستارگان پرفروغ آسمان اسلام هستند و فروغ این ستارگان تا ابد باقی است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین قطب صنعتی است و بیش از سه هزار واحد صنعتی در آن مستقر است و دشت وسیعی برای کشاورزی و باغداری دارد.

وی افزود: حدود ۱۰ مشکل اساسی در استان قزوین وجود دارد که چند مشکل آن بسیار مهم است و مسئولان استان برای رفع این مشکلات باید پای کار باشند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسئله کمبود آب، یکی از مشکلات مهم استان قزوین است، گفت: باید مدیران استان برای حل مسئله آب که امروز یه یکی از مشکلات اساسی کشور تبدیل شده است، چاره اندیشی کنند.