۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » استانداری ، فرمانداری » سیاست » قزوین
  • شناسه : 37295
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
  • ارسال توسط :
با افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت کام مردم شیرین می شود
با افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت کام مردم شیرین می شود

با افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت کام مردم شیرین می شود

جاده آقچه کند به تاکستان از پروژه های مهمی است که با سرعت و با پیگیری معاون عمرانی درحال اجراست .

وقایع خبری: در پنجمین روز از هفته دولت، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در سفر به تاکستان ۱۵۱ طرح عمرانی، آموزشی، زیرساختی در مناطق مختلف این شهرستان را با اعتباری بالغ بر  ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح کرد.

محمد مهدی اعلایی در مراسم افتتاح طرحهای متمرکز بنیاد مسکن در روستای آقچه کند گفت: در هفته دولت با افتتاح طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی، زیرساختی و مسکن، آب، راه و انرژِی تلاش می شود کام مردم از خدمات نظام و دولت شیرین شود و خوشحالیم که این فعالیتها زمینه ارتقای رفاه مردم را موجب شده است.

اعلایی تصریح کرد: روستای آقچه کند با موقعیت خوب جغرافیایی و آب وهوای مطلوبی که دارد امروز با برخورداری از خدمات مناسب زیرساختی به منطقه ای زیبا و ییلاقی تبدیل شده و تامین خدمات با کیفیت در آن با سرعت خوبی در حال انجام است و با بهسازی مسیر روستا رفاه مردم بیشتر می شود.

وی اظهارداشت: جاده آقچه کند به تاکستان از پروژه های مهمی است که با سرعت و با پیگیری معاون عمرانی درحال اجراست و روکش آسفالت تاکستان به آقچه کند با جدیت دنبال می شود و آن را هدیه دولت به مردم می دانیم.

استاندار قزوین یادآورشد: طرح هادی و سنگفرش هم در این روستا توسط بنیاد مسکن بخوبی اجرا شده و زیبایی روستا را دو چندان کرده و موجب رفاه مردم شده و با این کار فضای مناسبی برای اقامت مردم مهیا شده و بوستان خوبی در روستا احداث شده که رضایت مندی ساکنان را بدنبال داشته است.