۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26090
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
  • ارسال توسط :
باید کاری کنیم که فرهنگ عدالت خواهی در مردم ایجاد شود
باید کاری کنیم که فرهنگ عدالت خواهی در مردم ایجاد شود

باید کاری کنیم که فرهنگ عدالت خواهی در مردم ایجاد شود

برخورد دوگانه با متخلفان، به اعتماد و امید و نشاط مردم آسیب می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای اداری استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، گفت: با روی کار آمدن مجلس، دولت و قوه قضائیه فاخر، انقلابی و پای کار عدالت و پیرو رهبر انقلاب، امید مردم افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تحقق عدالت بر اساس آیات قرآن کریم اشاره و خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که فرهنگ عدالت خواهی در مردم ایجاد شود و عدالتخواهی جزو سیره ایمانی مردم باشد.

وی افزود: باید صبوری کنیم و جوانان عدالتخواه را مدیریت کنیم که سیاه نمایی‌های آنها، به نظام جمهوری اسلامی ایران، آسیب نزند و روح عدالتخواهی منضبط میان مردم و انقلابیون هم جان بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: عدالت، پرترافیک‌ترین باب ورود انسان‌ها به اسلام و دین است.

امام جمعه قزوین با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان قزوین، خواستار توجه جدی به این استان متناسب با ظرفیت‌های آن شد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: رهبر انقلاب در جریان سفر به استان قزوین فرمودند نسبت به دشت قزوین و فرصت کشاورزی آن بی طرف نباشید، اما برداشت بی رویه از منابع زیرزمینی آب، به این دشت حاصلخیز آسیب‌های جدی وارد کرده است.

وی افزود: حفر بی رویه چاه‌های آب در دشت قزوین، آسیب‌های جدی به استان وارد کرده است و با فرونشست دشت قزوین روبه رو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه تبعیض به شدت روحیه مردم استان قزوین را آزرده کرده است، تأکید کرد: یک کشاورز برای ساخت یک بنای ۲۰ متری در زمین کشاورزی، با مشکلات عدیده‌ای رو به رو می‌شود این در حالی است که برخی از افراد با نفوذ، در کنار همین زمین کشاورزی، ویلای دو طبقه می‌سازند و کسی به آن‌ها ایراد نمی‌گیرد.

وی افزود: برخورد دوگانه با متخلفان، به اعتماد و امید و نشاط مردم آسیب می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: اعتماد و احترام به جوانان ولایتمدار، انتظار مردم استان قزوین از مسئولان کشور به ویژه رئیس قوه قضائیه است.