۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » استانداری ، فرمانداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 2378
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۹
  • ارسال توسط :
باید واقعیت ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود
باید واقعیت ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود

باید واقعیت ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود

اداره کل راه و شهرسازی به همراه شهرداری سهم آورده خود را برای این طرح به طور کامل تخصیص نداده‌اند .

سهل انگاری ها از جمله انجام نشدن برخی تعهد دستگاه های اجریی مانع از اجرای ساماندهی طرح امامزاده حسین (ع) قزوین شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،علی فرخ زاد در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت : متاسفانه امسال هیچ اقدامی در حوزه تملک های باقی مانده در این طرح صورت نگرفته و هیچ توجیه قابل قبولی نیز در این زمینه وجود ندارد.
  علی فرخزاد افزود: باید واقعیت ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود چون وعده های داده شده به مردم تاکنون عملیاتی نشده است.
وی ادامه داد : براساس بند ۱۲۲ صورتجلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین در بهمن سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی یک هکتار از اراضی آموزشی واقع در پارک ارکیده را برای سهم آورده خود در این طرح جهت تغییر کاربری ارائه داد.
  این مسئول یادآور شد: علیرغم نیاز فراوان منطقه به فضای آموزشی مورد نیاز و محدودیت‌های موجود اما به لحاظ ادامه روند طرح ساماندهی با تغییر کاربری زمین یاد شده موافقت به عمل آمد.
  به گفته وی، متاسفانه اداره کل راه و شهرسازی در ادامه اقدام به واگذاری تعدادی از قطعات برای کارمندان خود و افراد حقیقی کرد که گزارش آن نیز به وزیر راه و شهرسازی و دستگاه قضا اعلام شد.
  فرخزاد تاکید کرد : در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی به همراه شهرداری سهم آورده خود را برای این طرح به طور کامل تخصیص نداده‌اند و به همین لحاظ سهم آورده دستگاه‌ها در این مجموعه باید در اسرع وقت به ۶۰ و ۸۰ درصد ارتقا داده شود.