۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » دسته‌بندی نشده » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 10861
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
  • ارسال توسط :
باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا شعار ” جهش تولید “را محقق کنیم
باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا شعار ” جهش تولید “را محقق کنیم

باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا شعار ” جهش تولید “را محقق کنیم

در سال گذشته بیش از ۲۱۷ هکتار زمین به سرمایه گذاران بخش صنعت واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: ۵۷۱ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست احداث است که در سال جهش تولید برای راه اندازی سریع‌تر آنها تلاش خواهیم کرد.

حمیدرضا خانپور تصریح کرد : در سالی که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامیده شده باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا شعار ” جهش تولید “را محقق کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر جلسات تخصصی با مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود که ضمن ارائه گزارش از وضعیت تولید در شهرک‌های صنعتی از کمک‌های حمایتی دولت هم برای رونق و جهش تولید استفاده می‌کنیم.

خانپور تصریح کرد: روز گذشته در جلسه شورای معاونین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر و مدیر عامل سازمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد وضعیت صنعتی استان را در شهرک‌ها ارائه کردیم و نیازهای خود برای تحقق شعار سال را هم مطرح کردیم و قرار شد مساعدت‌هایی در این زمینه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: د ر گزارشی که دیروز به معاون وزیر صمت ارائه شد اعلام کردیم که در سال ۹۷ با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی پیش روی کشور، توانستیم با واگذاری زمین و تسهیلات لازم در مسیر رونق سرمایه گذاری صنعتی در قزوین گام برداریم و با اقبال سرمایه گذاران بخش صنعت برای فعالیت در این استان روبرو شدیم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته که سال رونق تولید بود بیش از ۲۱۷ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش صنعت واگذار شد که از این لحاظ در ردیف استان‌های برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذار قرار گرفتیم که جای خوشحالی دارد.

خانپور افزود: در سال ۹۸ میزان واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان ۱۵۷ هکتار بود که این میزان زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای ساخت واحدهای تولیدی به ۱۰۳ سرمایه گذار واگذار شده و زمینه اشتغال ۴ هزار و ۴۰ نفر را در آینده فراهم خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: با سرمایه گذاری‌های خوب انجام شده از سوی دولت در زمینه تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله زمین ارزان قیمت، امکانات زیربنایی و خدماتی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، شبکه روشنایی، آسفالت کشی و خیابان و فضای سبز در کنار موقعیت قزوین از جمله نزدیکی به تهران و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی و پیشینه مناسب در بخش صنعت موجب شده تا این استان در سال‌های اخیر در زمینه جذب سرمایه گذار صنعتی در کشور جایگاه ویژه ای داشته باشد.

خانپور گفت: ۵۷۱ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست احداث است که در سال جهش تولید برای راه اندازی و بهره برداری هر چه سریع‌تر آنها تلاش خواهیم کرد.