۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 25776
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
  • ارسال توسط :
باید مراقب باشیم جنگ تحمیلی، تحریف نشود
باید مراقب باشیم جنگ تحمیلی، تحریف نشود

باید مراقب باشیم جنگ تحمیلی، تحریف نشود

نباید نگذاریم چراغ اربعین خاموش شود.

شهردار و رئیس کل جدید دادگستری برای مبارزه با فساد و زمین خواری تلاش کنند

 وقایع خبری / حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، در نماز جمعه این هفته گفت: امیدواریم با انتخاب شهردار جدید قزوین، به آسایش مردم و همچنین معماری سبک اسلامی توجه جدی شود.

وی افزود: از شهردار جهادی و همچنین رئیس کل جدید دادگستری قزوین می‌خواهیم در عرصه مبارزه با فساد و زمین خواری تلاش کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به تاجیکستان و حضور در اجلاس شانگ‌های و پذیرفته شدن ایران به عنوان عضو کامل سازمان همکاری شانگهای، یکی از مناسبت‌های مهم این هفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به قرابت دو کشور فارسی زبان ایران و تاجیکستان، متأسفانه نتوانسته ایم مکتب اهل بیت (ع) را میان برادادان و خواهران تاجیکستانی نشر و گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ابراز امیدواری کرد که زمینه رفت و آمد مردم فارسی زبان دو کشور ایران و تاجیکستان و استفاده از ظرفیت‌های هر دو طرف در زمینه‌های گردشگری و … فراهم شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همچنین این هفته، شاهد شکست محاصره آمریکایی- صهیونیستی مردم لبنان بودیم و کشتی‌های حامل مواد سوختی وارد سوریه و لبنان شدند و مردم بیروت، ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای شکستن این محاصره، شعار‌های انفلابی و ضد آمریکایی سر دادند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باید مراقب باشیم جنگ تحمیلی، تحریف نشود.

وی افزود: بعضی‌ها تلاش می‌کنند دفاع مقدس را به گونه‌ای دیگر ترسیم کنند و رخداد‌های ۸ سال جنگ تحمیلی را طوری به نسل جدید جلوه می‌دهند که انگار ما جنگ طلب بودیم و به کشور خسارت وارد کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با تأکید بر اینکه نباید نگذاریم چراغ اربعین خاموش شود، تصریح کرد: آن‌هایی که راهی عراق می‌شوند می‌توانند در زمینه‌های مختلف، به اعتلای مراسم اربعین در دوران کرونایی، کمک کنند.