۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 12179
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۷
  • ارسال توسط :
باید تلاش کنیم اختلافات را در جامعه به رفاقت‌ها تبدیل  کنیم
باید تلاش کنیم اختلافات را در جامعه به رفاقت‌ها تبدیل  کنیم

باید تلاش کنیم اختلافات را در جامعه به رفاقت‌ها تبدیل کنیم

کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توانیم با اتکا بر آنها خیلی از این مشکلات را از بین ببریم.

استاندار قزوین گفت: هنر مدیران باید بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم باشد تا بتوان مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان با موفقیت بیرون آمد.

به گزارش وقایع خبری و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین ؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اداری استان قزوین، افزود: باید تلاش کنیم اختلافات را در جامعه به رفاقت‌ها تبدیل کنیم تا تمامی تلاش‌ها و زحمات به سازندگی در کشور منجر شود.

وی اضافه کرد: کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توانیم با اتکا بر آنها خیلی از این مشکلات را از بین ببریم چون ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکلات اقتصادی امروز به دست خود ما با سیاسی کاری و توجه نکردن به منافع مردم رقم خورده است.

استاندار گفت: اگر بخواهیم مقابل این توطئه‌ها بایستیم باید از ظرفیت‌های همدیگر استفاده کنیم چون حذف جریان‌های سیاسی منجر به استکبار می‌شود.

جمالی پور افزود: بسیج ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم باید هنر مدیران و مسوولان باشد چون تا ظرفیت‌ها کنار هم قرار نگیرند نمی‌توان گام‌های عملی برای حل مشکلات مردم برداشت.

وی گفت: اگر می‌خواهیم ایران را به قله اوج برسانیم باید با یکدیگر متحد شویم و همه دست به دست هم داده و آستین‌ها را برای خدمت به مردم بالا بزنیم.

این مسوول با تقدیر و تشکر از نمایندگان سابق استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: توسعه استان قزوین با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها تحقق می‌یابد و باید نمایندگان جدید با تشریک مساعی قدم های بلندی را برای توسعه استان و کشور بردارند و ریل گذاری خوبی برای مسوولان اجرایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه روز قدس در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد بود، افزود: این روز به عنوان نماد حمایت از مستضعان و مقابله با استکبار است و همواره در تاریخ جمهوری اسلامی تا ظهور امام زمان ارواحنا فداه ماندگار خواهد بود.