۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 6999
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
  • ارسال توسط :
باید به مردم بگوییم پشت پرده چه خبر بوده است
باید به مردم بگوییم پشت پرده چه خبر بوده است

باید به مردم بگوییم پشت پرده چه خبر بوده است

یکی از مهم‌ترین فشارهای نفوذ این است که با ایجاد موانع نگذارند مدیران دلسوز به اهداف و برنامه‌هایشان برسند.

وقایع خبری : حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان تغییر و تحول در دستگاه قضائی را انتظار به حق عامه مردم دانست و اظهار کرد: تغییر و تحول بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری و انجام تکالیف قانونی از جمله اقدامات تحول آفرینی است که مورد انتظار مردم است.

وی با ذکر این نکته که تحول با شعار دادن محقق نخواهد شد، عنوان کرد: مردم باید تغییر و تحول در یک سیستم را مشاهده و لمس کنند. مردم باید تحول را از قلم قاضی، تصمیمات صادقانه مدیران و توان دستگاه‌های اجرایی ببینند.

دادستان کل کشور تدبیر و برنامه‌ریزی را یکی از الزامات خدمت به مردم دانست و ابراز داشت: رعایت اصولی که بر پایه مسئولیت بنا شده است باعث خواهد شد که خدمت‌رسانی به مردم با کیفیت وکمیت بهتری انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام منتظری اذعان کرد: داشتن برنامه مناسب مدیریتی و نظم، باعث خواهد شد که مدیریت مد نظر جمهوری اسلامی و مدیریت مناسب محقق شود.وی با بیان اینکه مدیران باید همواره به دنبال شناسایی آسیب‌ها و مشکلات جامعه باشند تا اقدامات مثبتی در جامعه رخ دهد، خاطرنشان کرد: نفوذ یک بیماری مهلک است که توسط برخی از افراد در کشور تقویت شده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اگر حسن تدبیر وجود داشت با چنین اتفاقاتی در کشور روبرو نمی‌شدیم. تراکم پرونده‌ها در دستگاه قضا ناشی از سو تدبیر در جامعه است، هرکسی در حوزه کاری خود باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به اینکه نفوذ پشت‌پرده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم به‌تمامی ابعاد در این جمع بپردازم اما بدانیم که نفوذ یک آسیب مهلکی است که متأسفانه توسط عناصری مانع از پیشرفت کشور می‌شوند و با سنگ‌اندازی در امورات خلل ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: عوامل نفوذ تنها کارشان این نیست که جاسوس دشمن باشند که اطلاعات را به دشمن منتقل کنند بلکه یکی از مهم‌ترین فشارهای نفوذ این است که با ایجاد موانع نگذارند مدیران دلسوز به اهداف و برنامه‌هایشان برسند.

وی گفت: کسانی که در اتاق فکر دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با کشور ایران هستند و در تلاش هستند تا با پول‌های شیوخ منطقه، برنامه‌های خود را توسط عوامل نفوذ در کشور اجرا کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در آبان‌ماه برخی از پشت‌پرده‌های کشور مشخص شد، عنوان کرد: برخی با آمادگی از قبل به دنبال اجرای اهداف خود بودند و تغییر قیمت بنزین بهانه‌ای شد برای آنان که مشتی سربازان جیره‌خوار در خارج و داخل را به میدان فرستادند و در چند شهر و مرکز استان حوادث تلخی را برای مردم رقم زدند.

وی با تشکر و قدردانی از مسئولان استان هرمزگان به دلیل عدم بروز اغتشاشات و نا آرامی‌ها اظهار کرد: در برخی شهرستان‌ها شاهد حوادث تلخی بودیم، حوادث تلخی که بی‌تردید ریشه در برنامه‌ریزی آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس داشت و ابعاد مختلف این حادثه باید توسط مسئولان امنیتی برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: باید به مردم بگوییم پشت پرده چه خبر بوده است چراکه عده‌ای به میدان آمده و طلبکارانه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی ما را که در برابر حوادث، درگیری و اغتشاش سینه سپر کردند، تضعیف می‌کنند.

وی گفت: آن‌کسی که مطالب آن‌چنانی را پشت تریبون مجلس یا در فضای مجازی یا در مطبوعات می‌گوید اگر خود در این حوادث آسیب‌دیده بود این‌چنین حرف می‌زد.

دادستان کل کشور ابراز داشت: امنیت کشور و جان مردم چیزی نیست که به‌آسانی از دست دهیم و همه مسئولان وظیفه‌داریم در تأمین امنیت تلاش کنیم زیرا امنیت سرمایه بزرگی است و اگر امنیت باشد، اقتصاد نیز رونق خواهد گرفت و چرخ کارخانه‌ها می‌چرخد و مراکز علمی به دانش و تحقیق خواهد پرداخت و مجلس به کار خود می‌پردازد.