۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 10166
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
  • ارسال توسط :
باید به مردم امید و انرژی بدهیم
باید به مردم امید و انرژی بدهیم

باید به مردم امید و انرژی بدهیم

ملت ما در بحران‌ها نشان داده اند که کنار یکدیگر هستند

جلسه ویژه مقابله با کرونا روز سه شنبه با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس هلال احمر شهر معلم کلایه و شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد.

سرهنگ حمزه برین در این جلسه با بیان اینکه تلاش‌های جهادی مسئولین الموت شرقی در پیشگیری ویروس کرونا شایسته و قابل تقدیر است، اظهار کرد: شیوع پدیده‌ای بنام ویروس کووید ۱۹ که تمام دنیا را درگیر کرده سبب بروز تلفات سنگین مالی و جانی جبران ناپذیری در کشورها شده است و باید در مقابله با این ویروس منحوس، نگاه دو بخشی داشت، بخش اول حوزه درمان و کادر پزشکی است که انصافاً از جان و دل مایه گذاشتند و بخش دوم که مهمترین اصل نیز در این روزها است، توانمندسازی و آگاه سازی مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی است علاوه بر این، مردم باید برای مهار این ویروس در منازل خود بمانند تا هرچه سریع‌تر زمان شیوع این ویروس را کنترل و کاهش دهیم.

وی افزود: در کنار همه موارد باید به مردم امید و انرژی بدهیم، تا بتوانیم در کنار هم و با کمک یکدیگر این بحران جهانی را حل کنیم. مردم در این بحران نقش اساسی و مهمی را در کنترل این ویروس دارند که اگر چنین نشود متأسفانه شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود.

برین گفت: ملت ما در بحران‌ها نشان داده اند که کنار یکدیگر هستند و با همت و تلاشی که دارند بحران‌ها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کنند.

وی یادآور شد: اکنون شاهد غارت فروشگاه‌ها در کشورهای غربی که به تازگی دچار این ویروس شده اند هستیم ولی در کشور عزیز ما ایران نه تنها این اتفاقات رخ نداد بلکه با حضور خیرین، ارگان‌ها و دستگاه‌ها در یک جبهه خدمت رسانی بصورت جهادی، شاهد اتفاقات خوبی در استان و کشور هستیم.

برین ادامه داد: به طور نمونه با بسیج نیروهای داوطلب جامعه زنان و حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه صاحب الامر (عج) استان ۲۲ کارگاه برای تولید ۸۰۰ هزار ماسک راه اندازی شده است و در کنار تولید ماسک، به مشاغل و افراد آسیب دیده و همچنین نیازمندان در سطح استان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و همچنین معابر و سطوح مختلف شهری با حضور نیروهای جهادی گندزدایی و ضدعفونی شده است و این اتفاقات با پای کار آمدن ظرفیت خیرین، سپاه، بسیج و همچنین دستگاه‌های خدمت رسان انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.