۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » خوزستان
  • شناسه : 2184
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری بسیج
باید برای مسجدسلیمان طرح‌های اشتغال‌زا دیده شود
باید برای مسجدسلیمان طرح‌های اشتغال‌زا دیده شود
سردار سرلشکر حسین سلامی :

باید برای مسجدسلیمان طرح‌های اشتغال‌زا دیده شود

مردم مسجدسلیمان مردمی نجیب، مومن و جهادی هستند

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز جمعه ، در شورای اداری مسجدسلیمان اظهار کرد: دیشب از فرودگاه برگشتم تا صبح امروز به مسجدسلیمان بیایم و در کنار مردم باشم هر چند زلزله‌ای که آمد خفیف بود و خسارات کمی بر جای گذاشت اما با توجه به محرومیت‌های موجود، این شهر باید مورد توجه قرار گیرد و در آن اتفاقات بهتری بیفتد.

وی با بیان اینکه ۳۰ مدرسه‌ای که قرار است ترمیم شود باید به نحو احسن صورت بگیرد، تصریح کرد: ۱۶ مدرسه هم تخریب شده‌اند که ساخت بخشی از آنها را ما به عهده می‌گیریم.

سلامی تاکید کرد: برای خانه‌های مردم هم باید یک کار فوری انجام شود؛ در این راستا ترمیم بخشی از خانه‌هایی که به ترمیم نیاز دارند را ما به عهده می‌گیریم، اما در مورد ساخت باید دید سیاست‌های دولت و استان چیست تا متناسب با آن بخشی از ساخت خانه‌ها را متقبل شویم.

وی ادامه داد: باید برای مسجدسلیمان طرح‌های اشتغال‌زا دیده شود؛ طرح‌های کوچک زودبازده که برای خانواده‌ها کار تولید شود این موضوع هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه افزود: مردم مسجدسلیمان مردمی نجیب، مومن و جهادی هستند شهیدان زیادی این شهر در دفاع مقدس تقدیم اسلام و کشور کرده و این نشان‌دهنده انقلابی و ولایی بودن این شهر است وظیفه داریم به این شهر رسیدگی کنیم و از حالت کنونی آن را خارج کنیم؛ باید به مسجد سلیمان توجه ویژه شود.