۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 11255
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
  • ارسال توسط :
باید با به کمک همدیگر  این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم
باید با به کمک همدیگر  این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم
رییس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین :

باید با به کمک همدیگر این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم

فرمایش رهبری در نیمه شعبان یک راهبرد مهم در احرای طرح کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان است

رییس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین با تقدیر از نقش مؤثر رسانه‌ها خواستار مشارکت خبرنگاران در این طرح شد و افزود: پویش رسانه بسیار مؤثر است تا کمک‌ها ساماندهی شود و در این راستا شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۲۸۶۶۰۰۳ بانک ملی شعبه مرکزی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۸۵۳۱۵۹۶ با عنوان ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین اختصاص یافته است.

به گزارش ا” وقایع خبری ” ؛ ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب برای کمک رسانی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان منتظر کمک‌های مردم خیر روز شنبه در استانداری برگزار شد.

عیسی قبادی در این نشست گفت : اجرای طرح کمک مومنانه در واقعی اقدامی است تا با کمک خیرین بتوانیم ضمن کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان لبخند شادی را بر چهره آنها بنشانیم.

وی بیان کرد: کسانی که در همه صحنه‌ها با مشارکت مؤثر و خوب درخشیده اند این بار نیز که شرایط کشور ویژه است باید در صحنه باشند تا به کمک همدیگر این دوران را با تدبیر و همدلی پشت سر بگذاریم.
قبادی تصریح کرد: دو ماه مجاهدت شبانه روزی کادر درمانی در استان را قدردان هستیم که اقدامات مؤثری چون غربالگری، تست بیماری و درمان و آموزش و اطلاع رسانی توانستند کارهای مؤثری انجام دهند.
رئیس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین یادآور شد: با کمک نیروهای بسیج مردمی، سپاه، تشکل‌های مردمی به صوت خودجوش اقدامات خوبی شده و به سمت پایداری نسبی در بیماری کرونا هستیم که این روند را باید حفظ کنیم.
قبادی تصریح کرد: به هر حال بعد از سپری شدن این بیماری و شرایط سخت با مسائلی روبرو هستیم که عده زیادی از اقشار مختلف با تعطیل شدن فعالیت‌های خود دچار آسیب مالی و معیشتی و روحی شده اند به ویژه کارگران روزمزد و دست فروشان و رانندگان بیشتر متضرر شدند که باید برای آنها تدبیر کنیم.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده با همکاری همدیگر باید از این وضعیت عبور کنیم و تجربه بزرگی را بر اندوخته‌های خود بیفزاییم.
معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: فرمایش رهبری در نیمه شعبان یک راهبرد مهم در احرای طرح کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان است که برای تحقق آن با تشکیل ستادی امیدواریم به صورت منسجم و منظم بتوانیم این کمک‌ها را جمع آوری و توزیع کنیم و امروز همه باید در اجرای این منویات مشارکت کنیم.
وی گفت: استان قزوین منطقه خاصی است و تاریخ درخشانی در کارهای خیرخواهانه دارد و امیدواریم مانند گذشته بتوانیم در این طرح نیز با کمک مردم حرکت ماندگاری را ثبت و ضبط کنیم.
قبادی اظهار داشت: با تشکیل کمیته‌های هفت گانه امیدواریم روند شناسایی نیازمندان، تشکیل بانک اطلاعاتی، هماهنگی جمع آوری و توزیع کمک‌ها به صورت عادلانه و منطقی صورت گیرد.

وی با تقدیر از نقش مؤثر رسانه‌ها خواستار مشارکت خبرنگاران در این طرح شد و افزود: پویش رسانه بسیار مؤثر است تا کمک‌ها ساماندهی شود و در این راستا شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۲۸۶۶۰۰۳ بانک ملی شعبه مرکزی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۸۵۳۱۵۹۶ با عنوان ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین
اختصاص یافته است.
قبادی افزود: دولت هنوز چون ابعاد کامل زیان‌های اقتصادی کرونا مشخص نشده فعلاً رویکرد بسیج امکانات درمانی برای بهبود بیماران را دارد و دنبال چاره اندیشی است و اگر به برخی اصناف اجازه فعالیت داده شده برای پیشگیری از چالش‌های بیشتر است.
وی بیان کرد: منابع دولت محدود است ولی نگاه مسئولان کاهش مشکلات مردم و کمک به معیشت آسیب دیدگان است.
قبادی اظهار داشت: توزیع عادلانه کمک‌ها در اولویت است و تلاش می‌کند همه افراد آسیب دیده از جمله هنرمندان و خبرنگاران را مورد توجه قرار دهد اما موفقیت در کار نیازمند اطلاع رسانی مستمر ر سانه ها و آگاهی بخشی برای مشارکت همه جانبه خیرین در کارهاست.
وی گفت: درصددیم ۵ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار صندوق کارآفرین امید قرار دهیم تا در اختیار مشاغل و افراد آسیب دیده به صورت وام کم بهره قرار دهد.