۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » پاسخ مسئولین » جامعه » قزوین
  • شناسه : 1108
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
باید ارتباطمان را با رسانه ها بیش تر کنیم
باید ارتباطمان را با رسانه ها بیش تر کنیم

باید ارتباطمان را با رسانه ها بیش تر کنیم

فضای مجازی باید رصد و پالایش شود.

حکمت الله داودی ، رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت : فضای مجازی باید رصد و پالایش شود چرا که گاهی دیده می شود بعضی رسانه های مجازی بدون هویت ، اخبار کذبی را منتشر می کنند که به اعتبار و حیثیت افراد جامعه لطمه جبران ناپذیری را وارد می کند .

وی تاکید کرد : اگر رسانه هایی که در این فضا فعالیت می کنند اخبار غیر واقعی را از قول فرد نامعلوم یا بدون منبع موثق منتشر کنند ، نگرانی هایی در اجتماع شکل خواهد گرفت که در نهایت فضای جامعه به سمت بی اعتمادی پیش خواهد رفت .

رییس شورای اسلامی شهر قزوین عملکرد رسانه های قزوین را در مجموع خوب و قابل قبول توصیف کرد و افزود: ما باید ارتباطمان را با رسانه ها بیش تر کنیم .هرچقدر به رسانه ها نزدیک شویم و اخبار درست را به مردم اطلاع دهیم صداقت درجامعه بیش تر شیوع یافته و فضای جامعه آرام تر خواهد شد .

داودی تصریح کرد: ما باید انتقادها ، نظرها و پیشنهادهای مردم را بشنویم . این دیدگاه ها راهگشای ما است و ما باید این نظرها و پیشنهادها را اجرایی و عملیاتی کنیم تا مشکل مردم در جامعه برطرف شود و آسایش ، آرامش و فضای مطلوبی را برای شهروندان فراهم گردد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین درپایان ضمن تبریک مجدد  آغاز فعالیت پایگاه خبری ” وقایع خبری ” گفت : ما با همه رسانه هایی که مجوز فعالیت دارند ، همکاری داریم و آمادگی داریم تا اطلاعات و اخبار شورا در اختیار آن رسانه هم قرار گیرد تا ازآن طریق به شهروندان شهرمان اطلاع رسانی گردد .