۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39909
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۱
  • ارسال توسط :
باند سارقان مسلح در دام پلیس قزوین
باند سارقان مسلح در دام پلیس قزوین

باند سارقان مسلح در دام پلیس قزوین

فرمانده انتطامی استان از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح در شهر قزوین خبر داد.

سردارعلی ابراهیمی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان قزوینی با سامانه ۱۱۰ پلیس، مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل وی توسط ۲ فرد ناشناس، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ جانبازان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، ۲ فرد مسلح وارد منزل شدند و پس از تهدید شاکی، ۲ دستگاه خودرو سواری ۲۰۷ و تیگو را به همراه مقادیر قابل توجهی طلا، جواهرات و دیگر لوازم قیمتی را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و شیوه و شگرد سارقان در انجام سرقت، بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان زُبده این یگان مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگرد‌های پلیسی هویت هر ۲ سارق شناسایی شده و آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدندف یادآور شد: متهمان در تحقیقات ابتدائی به بزه انتسابی با همکاری ۲ عضو دیگر باند اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه ۲ عضو دیگر باند نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: هر ۲ دستگاه خودرو به همراه طلاجات و دیگراقلام سرقت شده در مخفیگاه سارقان در شهر قزوین کشف و با هماهنگی قضائی تحویل شاکی شد.