۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29142
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
  • ارسال توسط :
بازنشستگان سرمایه بزرگی از دانش و تجربه اند
بازنشستگان سرمایه بزرگی از دانش و تجربه اند

بازنشستگان سرمایه بزرگی از دانش و تجربه اند

هر کمکی در جهت ارتقاء و حفظ شان همکاران بازنشسته و مطالبات آنان باشد جزء وظایف ماست.


مهندس نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با رییس و اعضای جدید هیات رییسه کانون بازنشستگان مخابرات منطقه قزوین گفت: بازنشستگان سرمایه بزرگ از دانش و تجربه اند و باید از این سرمایه در راستای پیشبرد اهداف مخابرات استفاده کرد
وی افزود: مدیریت مخابرات همواره خود را در کنار کانون بازنشستگان همراه و متعهد می داند، چه به لحاظ اینکه آنها از خانواده بزرگ مخابرات هستند و از طرفی دیگر حق پیشکسوتی و بزرگی بر گردن همه ما دارند و همواره به مسئولین ادارات مختلف عنوان شده است که شان ومنزلت بازنشستگان و درخواست های منطقی و قانونی آنها پیگیری و انجام شود.


مدیر مخابرات منطقه افزود: از ظرفیت و پتانسیل همکاران بازنشسته در راستای اهداف مخابرات، تاکنون استفاده لازم نشده که می بایست در سال آینده در این خصوص برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد. هدف ما حفظ یکپارچگی همکاران بازنشسته و ارائه خدمات به آنان است و هر گونه امکانات موجود مخابرات منطقه که میتواند درحوزه های رفاهی و ورزشی در بالابردن روحیه نشاط وسلامتی آنان تاثیرگذارباشد، را می توانیم در اختیار آنان قرار دهیم و انتظار این است که همکاران بازنشسته از ظرفیت و تجربه خود در فعالیت های توسعه ی مخابرات در قالب های مختلف شرکت استفاده نمایند.
مهندس نصرآبادی از مسئولین کانون خواست تا برای سال آینده با برنامه ریزی مدون نسبت به ارتقاء سطح فعالیت های کانون بویژه در حوزه رفاهی و ارائه خدمات به بازنشستگان اقدام لازم را بعمل آورند. همچنین ایشان درخواست کرد که فعالیت های کانون را با تقسیم کار در کمیته ها ومجموعه های مختلف برنامه ریزی نمایند تا با همفکری و تعامل آینده بهتری برای آنان رقم زده شود.
وی افزود: هرگونه مسائل و مشکلات مخابراتی همکاران را به مجموعه مخابرات اطلاع رسانی نموده و هر کمکی در جهت ارتقاء و حفظ شان همکاران بازنشسته و مطالبات آنان باشد جزء وظایف ماست و انشاالله در سال آینده برنامه ریزی برای انجام دیدارهایی با همکاران بازنشسته انجام شود.
در این دیدار مهندس کریمی رییس کانون بازنشستگان به تشریح روند برگزاری انتخابات کانون پرداخت و ضمن تشریح مطالبات همکاران بازنشسته از اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه در پیگیری مطالبات و همکاری با کانون بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد و در ادامه اعضای هیات رییسه کانون نیز به مطالب و خواسته های مدنظر کانون بازنشستگان پرداختند.