۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » شعر و موسیقی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 38413
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۴۸
  • ارسال توسط :
بازداشت توماج صالحی در پی ادعاهای بدون سند و کذب
بازداشت توماج صالحی در پی ادعاهای بدون سند و کذب

بازداشت توماج صالحی در پی ادعاهای بدون سند و کذب

توماج صالحی پس از اظهارنظر‌های کذب و بدون سند و انتشار آن در فضای مجازی، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی با تشکیل پرونده جدید قضایی بازداشت شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، توماج صالحی که چندی پیش با رای دیوانعالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری آزاد شده بود، پس از برخی اظهارنظر‌های کذب و ضد و نقیض که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

وی در صحبت‌های مطرح شده خود مدعی طرح شکایت علیه برخی افراد شده بود‌ که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط و یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: قطعا رسیدگی به پرونده‌های قضایی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها انجام خواهد شد و روند رسیدگی به تمامی پرونده‌ها مطابق قانون انجام خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در پرونده توماج صالحی هم مطابق بررسی‌های دقیق انجام گرفته، تمام مراحل بازداشت، بازجویی و‌ بازپرسی مطابق قانون انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید قانون در همه اقدامات قضایی ملاک و معیار تصمیمات باشد عنوان کرد: برخی در مورد مراحل و روند بهره‌مندی افراد از تاسیسات قانونی مطالبی را مطرح می‌کنند، قطعا این مهم به موجب قانون انجام شده است. در مورد پرونده جدید قضایی نیز، بازداشت مطابق قانون اقدام شده است و البته سوابق افراد در تصمیم‌گیری و اختصاص تاسیسات قانونی موثر است.