۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 29312
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
  • ارسال توسط :
بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت ها با جدیت تحت کنترل است
بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت ها با جدیت تحت کنترل است

بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت ها با جدیت تحت کنترل است

ازمزایای طرح ویژه نوروزی فوریت در رسیدگی ها است و متخلفین در این دوره با تشدید مجازات ها روبرو می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و احتکار کالا به ویژه اقلام اساسی و مایحتاج عمومی در نوروز با قاطعیت هرچه بیشتر از گذشته و به فوریت برخورد می‌شود.
هوشنگ محمدی گراوند در حاشیه برگزاری مانورکشوری تعزیرات حکومتی همراه با دستگاه های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت ازفروشگاه های زنجیره ای قزوین در آستانه نوروز گفت: این اداره کل همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب حضور مستمر در سطح بازار و مراکز عرضه به ویژه مراکز عرضه کالاهای اساسی دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروهای بسیج در کنار بازرسان دستگاه هایی مثل جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت برای نطارت و کنترل بازار در حال استفاده هستیم.
این مسوول با بیان اینکه بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت ها در قزوین با جدیت تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد ، افزود: فراوانی خوب و قابل اتکایی از حیث وجود کالای اساسی در استان قزوین وجود دارد و برای ایام باقی مانده سال و نوروز ۱۴۰۱ هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.
وی اظهار داشت: به مسوولان فروشگاه های زنجیره ای خصوصا واحدهای عرضه دارای سابقه تاکید شده است هیچ کالای اساسی از جمله برنج،روغن و شکر را در انبارهای خود نگهداری نکنند و همه این اقلام را در فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار دهند و پیش از اتمام موجودی، کالاها را در قفسه ها پر کنند.
این مسوول گفت: ازمزایای طرح ویژه نوروزی فوریت در رسیدگی ها است و متخلفین در این دوره با تشدید مجازات ها روبرو می شوند.

او ادامه داداز ابتدای اجرای طرح تحول تعزیرات حکومتی و تشدید نظارت ها در مهر ماه امسال اداره کل تعزیرات قزوین به هزار و ۱۱۵۰ پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است.