۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28347
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
  • ارسال توسط :
بارش سنگین برف در استان قزوین؛ هشدار نارنجی هواشناسی صادر شد
بارش سنگین برف در استان قزوین؛ هشدار نارنجی هواشناسی صادر شد

بارش سنگین برف در استان قزوین؛ هشدار نارنجی هواشناسی صادر شد

مردم در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند.

هواشناسی استان قزوین با صدور هشدار زرد اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی پرقدرت به استان شاهد بارش سنگین برف در نواحی شمالی استان خواهیم بود.

هشدار نارنجی هواشناسی صادر شد؛ بارش سنگین برف در استان قزوین

آخوندی، کارشناس هواشناسی استان قزوین به “وقایع خبری ” گفت: خروجی سامانه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که از اواخر وقت امشب، سامانه بارشی پرقدرتی وارد استان قزوین می‌شود که برای روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش‌هایی به شکل باران و برف خواهیم بود.

آخوندی تأکید کرد: بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: فردا جمعه بارش‌ها در برخی از مناطق استان قزوین از شدت بیشتری برخوردار است و لذا هشدار سطح نارنجی مبنی بر اینکه در ارتفاعات استان، شاهد بارش برف، احتمال کولاک، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی هستیم صادر شده است.

وی افزود: به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم در مدت بارش برف در ارتفاعات استان قزوین از تردد‌های غیرضروری به ویژه در محور‌های مواصلاتی و کوهستانی استان جداً پرهیز کنند.

آخوندی تأکید کرد: روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی استان قزوین به دلیل بارش سنگین برف، احتمال مسدود شدن محور‌های مواصلاتی کوهستانی و روستایی دور از انتظار نیست و توصیه می‌کنیم هم استانی‌ها از کوهنوردی در ارتفاعات شمالی استان قزوین جداً پرهیز کنند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین از هم استانی‌ها در مدت زمان ورود سامانه بارشی جدید به استان و کاهش دمای هوا، حتماً در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند.