۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » دانش و فناوری » فناوری اطلاعات
  • شناسه : 29913
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
  • ارسال توسط :
بابت ارائه رایگان ترافیک «شاد» دولت به اپراتورها کمک مالی کرد
بابت ارائه رایگان ترافیک «شاد» دولت به اپراتورها کمک مالی کرد

بابت ارائه رایگان ترافیک «شاد» دولت به اپراتورها کمک مالی کرد

معادل ریالی هزینه ترافیک مصرفی معلمان و دانش‌آموزان در زمان استفاده از سامانه شاد، محاسبه و پرداخت شد.

معاون رگولاتوری از پرداخت کمک جبرانی دولت به اپراتورهای ارتباطی بابت جبران هزینه ارائه رایگان ترافیک به سامانه شاد، براساس مصوبه هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی کرونا خبر داد.
علی محمد منتظری گفت: ستاد ملی کرونا در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، با هدف تسهیل دسترسی عادلانه تمامی اقشار جامعه به خدمات آموزشی، جلوگیری از عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان و حفظ ارتباط تحصیلی آنها با محیط مدرسه و معلمان بویژه در مناطق کمتر برخوردار، ترافیک مصرفی سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش را رایگان اعلام کرد. بر این اساس مقرر شد هزینه ارائه خدمات رایگان ارائه شده توسط اپراتورهای ارتباطی از طریق کمک‌های دولتی جبران شود.
معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری افزود: با پیگیری رگولاتوری و همکاری شورای عالی فضای مجازی و سازمان برنامه و بودجه کشور و با هدف جبران هزینه‌های ترافیک رایگان اختصاص یافته از سوی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، کمک جبرانی دولت به این اپراتورها تأمین و به حساب آنها واریز شد.
منتظری تأکید کرد: معادل ریالی هزینه ترافیک مصرفی معلمان و دانش‌آموزان در زمان استفاده از سامانه شاد، به منظور حمایت از ارائه‌دهندگان خدمات بخش ICT، پس از بررسی اطلاعات اعلامی مربوط به حجم ترافیک اعلام شده از سوی اپراتورها، محاسبه و پرداخت شد.