۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 1199
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر
ای کاش دولتمردان ما به حرفهای رهبری گوش می دادند
ای کاش دولتمردان ما به حرفهای رهبری گوش می دادند

ای کاش دولتمردان ما به حرفهای رهبری گوش می دادند

نمایندگانی که وارد مجلس شورای اسلامی می شوند نباید افتخارشان این باشد که با یک زن اروپایی عکس یادگاری بگیرد

جت الاسلام علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی با دعوت مردم به رعایت تقوی و پرهیزگاری گفت: تقوا مرز بین ایمان و کفر است و مومنین باید توجه داشته باشند تنها با ایمان به خدا می توان به سعادت رسید و از برکت و لطف الهی در زندگی برخوردار شد.اگر تقوای در زندگی ما جاری و ساری شود شاهد رزق و روزی در زندگی خواهیم بود و دنیا و آخرت ما نیز تضمین می شود در غیر این صورت در خسران خواهیم بود.

حجت الاسلام قابل افزود: امروز متاسفانه در جامعه اسلامی کسانی که به مظاهر گناه اعتراض می کنند مورد تمسخر برخی افراد قرار می گیرند و جای نگرانی دارد که زمینه امر به معروف و نهی از منکر درحال کمرنگ شدن است.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت: خواهرانی که حریم مقدس الهی را حفظ می کنند باید بدانند در پیشگاه خداوند سربلند و سرافراز هستند.

وی بیان کرد: شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس را با نثار خون خود رنگین کردند تا اسلام و انقلاب بماند و اکثر آنها در وصایای نورانی خود بر حجاب و عفاف تاکید داشتند و ما هم وظیفه داریم این وصایا را سرمشق خود در زندگی خود قرار دهیم و مبلغ فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

وی اظهارداشت: حجاب یک اصل اسلامی و دینی است و به قلم به دستانی که میخواهند این اصل را مورد نقد و سوال قرار می دهند توصیه می کنیم از شیطنت دست بردارند و بدانند اگر این اصل زیر سوال برود همه ما متضرر خواهیم شد.

قابل در ادامه خطبه های نماز به مناسبت های روز و برجام هم اشاره کرد و افزود: پیش از یک سال دولت قلدر آمریکا با کمک ترامپ وقت کشور را گرفت و تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشت ولی کشورهای اروپایی گفتند ما به این وعده ها پایبند هستیم ولی شما دیدید که چگونه شد.

وی بیان کرد: مسئولان ما هم متاسفانه به وعده های آنان اعتماد کردند و امروز دیدیم نه تنها تعهدات برجامی اجرایی نشد بلکه جسارت دشمنان در توقیف کشتی نفتی نیز بیشتر شده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: ای کاش دولتمردان ما به حرفهای رهبری گوش می دادند تا کار به اینجا کشیده نشود و امروز هم انتظار می رود دولتمردان بیش از پیش در برابر نقشه های دشمنان با قدرت ایستادگی کنند و هوشیار باشند.

قابل در ادامه خطبه های نماز در خصوص سالروز تاسیس شورای نگهبان بدستور حضرت امام هم مطالبی بیان کرد و افزود: شورای نگهبان یکی از نهادهای تاثیرگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید دست اندرکاران در بررسی صلاحیت افراد داوطلب دقت بیشتری کنند تا افراد شایسته وارد مجلس شوند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: نمایندگانی که وارد مجلس شورای اسلامی می شوند نباید افتخارشان این باشد که با یک زن اروپایی عکس یادگاری بگیرد مرودم ما این گونه نماینده را نمی خواهند بلکه ما نماینده ای میخواهیم که که از حقوق ملت دفاع کند.وی اضافه کرد: امسال باید مردم با بصیرت انقلابی خود نمایندگان شایسته ای را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند تا بتوانند از حق ملت دفاع کرده و مردمی باشند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: مسئولان باید پاسخ دهند چرا مردم را درگیر صف های کذایی مانند مرغ و گوشت کرده اند و شان آنها را زیر سوال برده اند.

قابل با تشکر از خدمات دستگاه قضایی کشور و استان تصریح کرد: رویکرد رئیس جدید قوه قضاییه در برخورد با ۶۰ قاضی متخلف و محاکمه مفسدین اقتصادی ارزشمند است و امیدواریم با قاطعیت این روند ادامه یابد